هشدار ترسناک سیدجلال حسینی درباره خطر بزرگ پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا + سند


سیدجلال حسینی ، کاپیتان پرسپولیس گفت : اگر ما در این شرایطی که سه بازیکن نداریم. بهترین ها نیستند، چند تا هم کرونایی داشته باشیم به مشکل بزرگی می خوریم. امیدوارم که شرایط پرسپولیس را درک کنند تا بتوانیم کار بزرگی را انجام بدهیم. نوشته هشدار ترسناک سیدجلال حسینی درباره خطر بزرگ پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا + سند اولین بار در پارس...

هشدار ترسناک سیدجلال حسینی درباره خطر بزرگ پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا + سند

سیدجلال حسینی : بهترین ها نیستند چند تا هم کرونایی داشته باشیم به مشکل بزرگی می خوریم
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ | ۶:۳۰

هشدار ترسناک سیدجلال حسینی درباره خطر بزرگ پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا + سند

سیدجلال حسینی ، کاپیتان پرسپولیس گفت : اگر ما در این شرایطی که سه بازیکن نداریم. بهترین ها نیستند، چند تا هم کرونایی داشته باشیم به مشکل بزرگی می خوریم. امیدوارم که شرایط پرسپولیس را درک کنند تا بتوانیم کار بزرگی را انجام بدهیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیدجلال حسینی ، کاپیتان تیم پرسپولیس در خصوص برد مقابل صنعت نفت آبادان گفت:

بازی سنگینی بود، هفته دوم بود ولی سخت بود. بازی سختی هم مقابل سایپا داشتیم. بچه ها خیلی خوب بازی کردند ولی چمن استادیوم آزادی خیلی بلند بود. دو تیم را خسته کرده بود. فکر می کنم یک سه امتیاز خوب بدست آوردیم.

او درباره بازی با نفت مسجد سلیمان گفت:

بازی سختی است. بازی کردن با نفت مسجد سلیمان در آن جا سخت است. امیدوارم که بچه ها بتوانند آمادگی خودشان را حفظ کنند و تمرکز کنند. امیدوارم که بتوانیم این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

حسینی راجع به نماینده های شرق آسیا در لیگ قهرمانان آسیا گفت:

ما که بازی ها آن ها را ندیده ایم ولی مطمئنا کادرفنی در حال آنالیز هستند. دست و پای ما را در این شرایط بستند. وحید امیری ، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر را نداریم. این کاری است که برای ما کردند. به جای اینکه ما قدرتمند راهی این رقابت ها شویم، کلی ضعیفمان کردند. امیدوارم تا روز فینال بچه ها شرایط خوبی داشته باشند. بچه های جایگزین تمرکز کنند. امیدوارم روز به روز همه پیشرفت کنند تا بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم.

وی افزود:

بازی های سختی داریم، نمی دانیم تا آن موقع چه اتفاقی می افتد. ویروس کرونا است و باید خیلی مراقبت کنیم. متاسفانه ما از نظر پروتکل ها مشکل داریم. سازمان لیگ می گوید که بازی ها باید انجام بشود. همین طور که تیم ما را ضعیف کردند، الان هم بحث پروتکل ها است و انجام می شود و ما هم بازی می کنیم ولی آسیا اینطور نیست که کسی کرونا داشته باشد راه بدهند.

او تاکید کرد:

اگر ما در این شرایطی که سه بازیکن نداریم. بهترین ها نیستند، چند تا هم کرونایی داشته باشیم به مشکل بزرگی می خوریم. امیدوارم که شرایط پرسپولیس را درک کنند تا بتوانیم کار بزرگی را انجام بدهیم.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلفات کی یف در محور دونتسک جنوبی نزدیک به صد نفر رسیده است