تردد در جاده های کوهستانی رضوانشهر فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است


تردد در جاده های کوهستانی رضوانشهر فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

رضوانشهر- ایرنا – رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: برف و یخبندان محور کوهستانی پونل به خلخال را فرا گرفته و تردد خودروها در این جاده فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مهندس یونس هوشمندپور دوشنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش برف محور کوهستانی پونل به خلخال را که از راه های سخت گذر رضوانشهر محسوب می شود سفید پوش کرده است و اکیپ های راهداری بطور تمام وقت مشغول پاکسازی مسیر هستند.

وی افزود: هم اکنون از محدوده روستای سنگده رضوانشهر تا انتهای محور که به گردنه الماس ختم می شود، شاهد بارش برف و یخبندان هستیم و ارتفاع برف در مناطق مرتفع و گردنه ها به ۱۵ سانتی متر می رسد و هرگونه تردد در این محور فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر با اشاره به گرفتار شدن خودرو ها در برف محور پونل به خلخال گفت: بدلیل بی توجهی و نبستن زنجیر چرخ، بعضی از خودرو ها در این محور زمین گیر شده بودند که نیرو های راهداری وارد عمل شدند و اقدام به بستن زنجیر چرخ برای این تعداد خودرو کردند.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و دارای ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است و علاوه بر این ۸۰۰ کیلومتر از جاده های جنگلی این شهرستان که در گذشته تحت مراقبت شرکت سهامی جنگل شفارود بود و بدنبال خروج این شرکت بهره بردار چوب از جنگل، هم اکنون این جاده ها نیز تحت پوشش اداره راهداری منطقه می باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی