فرماندار: حمایت از تولید، محور کار مدیران رضوانشهر باشد


فرماندار: حمایت از تولید، محور کار مدیران رضوانشهر باشد

رضوانشهر- ایرنا – فرماندار رضوانشهر با تأکید بر لزوم رفع موانع تولید گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بنام جهش تولید نامگذاری شده است، همه ما ملزم و مکلف به اجرای این فرمان هستیم.

محمود قاسمی غروب دوشنبه در جلسه کار گروه اقتصادی با محوریت اشتغال، رفع موانع تولید، ستاد ساماندهی جوانان، شورای مسکن و شورای بانک های رضوانشهر اظهار داشت:

اصل حمایت از تولید موجب تحقق و شکوفایی اقتصاد جامعه خواهد شد و در این مسیر همه باید به کمک تولیدکنندگان بشتابیم.

وی خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان ما در واقع در یک شرایط جنگ اقتصادی مجاهدت می کنند و این کارشان بسیار ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد : تمام مدیران مکلف هستند که از واحدهای تولیدی سرکشی کنند و بازدید میدانی داشته باشند و برای این‌که این سیاست جاری و ساری شود، خودم پیشگام این موضوع هستم.

نماینده عالی دولت در رضوانشهرافزود: همه مدیران موظف هستند که مسائل حوزه های خودشان را به صورت میدانی و نه بر اساس گزارش های مکتوب، مورد توجه قرار دهند و باید خودشان مسائل را از نزدیک نظاره گر باشند و پیش از آن‌که تولیدکننده و کارآفرین به آنها مراجعه کند، مدیران ما مکلفند که به سراغ آنان بروند.

وی ضمن تأکید بر لزوم وحدت رویه در امر خدمت رسانی به مردم از سوی مدیران دستگاه های اجرایی گفت: وحدت رویه در اجرای کارها و طبق دستورالعمل های موجود، لازم الاجرا و موجب تحکیم پایه های تولید و فراهم سازی زمینه اشتغال است.

قاسمی در ادامه ضمن اشاره به سر رسید اقساط بانکی واحد های گردشگری گفت: با توجه به شرایط خاص کنونی و گسترش بیماری کرونا که موجب رکود صنعت گردشگری شده است، این واحد ها بیشترین زیان را متحمل شده اند و بانک ها ضمن دادن فرصت بیشتر به آنان، همکاری لازم را در این راستا داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر در ادامه به ساخت ۹۷ واحد مسکن محرومین در این شهرستان اشاره و تاکید کرد: باید تلاش کنیم این ظرفیت را به ۱۲۰ واحد افزایش دهیم و در سایه تلاش و همکاری همگانی دست یابی به این موضوع امکان پذیر خواهد بود.

همچنین در این نشست هرکدام از مدیران بانک ها و دستگاه های اجرایی حاضر در جلسه گزارشی از اقدامات مربوطه ارائه دادند.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و دو بخش بنام های مرکزی و پره سر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی