برگزاری جشنواره و افتتاح باشگاه ورزشی بسیج در آستارا


برگزاری جشنواره و افتتاح باشگاه ورزشی بسیج در آستارا

آستارا - ایرنا - جشنواره بازی‌های انفرادی ورزشکاران بسیجی به مناسبت هفته بسیج در آستارا برگزار و یک باشگاه بدن‌سازی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرمانده سپاه ناحیه آستارا روز دوشنبه در اختتامیه جشنواره ورزشی در سالن ۹ دی سپاه گفت: حدود ۷۰ ورزشکار بسیجی رشته های دارت، فوتبال دستی، تفنگ بادی و پینگ پنگ در قالب ۲۰ تیم، با رعایت پروتکل های بهداشتی با هم رقابت کردند.

سرهنگ بهزاد قنبری افزود: تیم های پایگاه مقاومت شهید آهنی، بسیج ورزشکاران و پایگاه مقاومت شهید نوروزی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و اداره ورزش و جوانان و پایگاه مقاومت شهید نقیب زاده در برگزاری این مسابقات همکاری کرده بودند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا هم امروز در آئین افتتاح باشگاه ورزشی خیابان شالیزار این شهرستان گفت: بخش خصوصی برای راه اندازی این باشگاه بدنسازی و خرید به روزترین و مدرن ترین دستگاه های بدن سازی ۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.

وحید خاصی پور افزود: در این شهرستان ۵۲ باشگاه خصوصی و ۹ سالن ورزشی زیر نظر اداره ورزش و جوانان فعال است و فعالیت باشگاه ها و سالن های ورزشی تا ۱۵ آذرماه به دلیل شیوع کرونا ممنوع است.

وی یادآور شد: راه اندازی خانه های ورزش روستایی با هدف افزایش سطح سلامت جامعه پیگیری می شود و روستاهای کانرود، باغچه سرا و بیجاربین دارای خانه ورزش هستند و برای راه اندازی خانه ورزش در سایر روستاها به همکاری دهیارها و شوراهای اسلامی نیاز است.

۳۰ آبان تا ۶ آذرماه هفته بسیج است و شیوع بیماری کرونا در جهان سبب تعطیلی اجتماعات و برنامه های ورزشی شده و بهترین راهکار مقابله با آن، خودداری از حضور در جمع و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۵ هیات ورزشی آن فعالیت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو