راهداری تالش:رانندگان مسیرهای کوهستانی تجهیزات زمستانی داشته باشند


راهداری تالش:رانندگان مسیرهای کوهستانی تجهیزات زمستانی داشته باشند

آستارا - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش با اشاره به حاکمیت هوای سرد و بارش پراکنده برف در جاده‌های کوهستانی این شهرستان، به رانندگان این مسیرها توصیه کرد تجهیزات زمستانی، وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

علامحسین بختشاهی عصر دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در مسیرهای کوهستانی و مرتفع از جمله محور اسالم به خلخال حدود پنج سانتیمتر برف باریده و تیم راهداری زمستانی راهدارخانه لرزره اسالم، به برفروبی و نمک پاشی محور اقدام کرده است.

وی افزود: در جاده های مناطق جلگه ای مشکل خاصی وجود ندارد و حضور و خدمات رسانی تیم های راهداری تالش تا پایان فصل زمستان در مسیرهای مواصلاتی این شهرستان ادامه خواهد داشت.

محور اسالم به خلخال با ۷۰ کیلومتر امتداد از مسیرهای ارتباطی استان های اردبیل و گیلان است و به دلیل داشتن مناظر زیبا و گردشگرپذیر، حجم بالای تردد وسایل نقلیه را شاهد است.

ایستگاه هواشناسی تالش میزان بارندگی در شبانه روز گذشته را ۰.۱ میلیمتر، دمای فعلی هوا را هشت درجه سانتیگراد و وضعیت جوی را ابری و بارانی اعلام و برای فردا آسمانی ابری، مه آلود و در بعضی ساعات بارانی پیش بینی کرد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید