حضور داوران و مربیان هاکی خوزستان در کلاس کنفدراسیون آسیا


حضور داوران و مربیان هاکی خوزستان در کلاس کنفدراسیون آسیا

اهواز - ایرنا - رییس هیات هاکی خوزستان از شرکت چند نفر از داوران و مربیان خوزستانی در کلاس‌های آنلاین بین‌المللی کنفدراسیون هاکی آسیا خبر داد.

امینه خجسته روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: یک دوره کلاس آنلاین داوری و مربیگری بین‌المللی زیر نظر مدرسان کنفدراسیون هاکی آسیا (AHF) برگزار شد که ۶ مربی و داور خوزستانی از سوی فدراسیون در این دوره حضور داشتند.

وی افزود: در این دوره ۲ روزه که به همت کمیته آموزش و کمیته داوران فدراسیون هاکی در روزهای یکم تا سوم آذر برگزار شد، ۷۳ مربی و ۳۸ داور هاکی حضور یافته و در ۲ زمینه داوری و مربیگری هاکی چمن و هاکی سالنی مهارت و آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

وی ادامه داد: در این دوره مدرسانی از هنگ کنگ، کانادا و مالزی، آموزش خود را ارایه دادند.

رییس هیات هاکی خوزستان گفت: منا مکوندی و محمود حاتمی فر در بخش داوری و مرضیه رحیمی، سمیه موسوی گورابی، زینب کعب عمیر و احمد خجسته در بخش مربیگری در این دوره حضور داشتند.

وی ادامه داد: حضور مربیان و داوران خوزستانی در این دوره‌ها باعث رشد و ترقی هاکی در خوزستان خواهد شد و از این طریق می‌توان به علم روز این رشته دسترسی پیدا کرد.

خجسته بیان کرد: پارسال قرار بود میزبان مسابقات لیگ یک کشور و اردوی تیم ملی هاکی باشیم که شیوع کرونا مانع از انجام این کار شد و بسیاری از برنامه‌های ما را مختل کرد.

وی افزود: با شیوع بیماری کووید ۱۹ در سطح خوزستان، برنامه‌های خود را از طریق فضای مجازی دنبال کردیم؛ با همکاری اداره کل ورزش و جوانان زمین هاکی موجود در اهواز را مرمت کردیم قو رار است به زودی عملیات ساخت خانه هاکی خوزستان را نیز آغاز کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟