افشای دست‌های پشت پرده فوتبال؛ امشب در تلویزیون


افشای دست‌های پشت پرده فوتبال؛ امشب در تلویزیون

تهران- ایرنا- شروع فصل جدید «فرمول یک» با حضور یک دلال فوتبال و صحبت از زدو بندهای پشت پردۀ آن، امشب روی آنتن می‌رود.

کارگردان برنامه فرمول یک با اعلام خبر آغاز فصل سوم فرمول یک، گفت: برنامه اول ضبط و آماده پخش است و از امشب ۱۰ آذر ماه حدود ساعت ۱۵ : ۲۳ دقیقه پخش می شود.
محمد آقایی فرد دلیل تاخیر یک هفته ای این برنامه را هم شلوغی کنداکتور پخش شبکه یک به علت مناسبت های هفته اول آذر از جمله وفات حضرت معصومه اعلام کرد و گفت: انشاالله از هفته آینده با بخش های نو و گفت و گوهای جذاب سری جدید فرمول یک را آغاز می کنیم.
آقایی فرد با بیان اینکه کرونا و پیامدهای آن موضوع اولین برنامه شبانه فرمول یک است افزود: البته در این برنامه از یک دلال فوتبال هم دعوت کرده ایم که بطور شفاف از پشت پرده زد و بندهای فوتبالی و شرط بندی های آن پرده بر می دارد.
کارگردان فرمول یک افزود: موسیقی خیابانی یکی دیگر از تدارکات ما برای بینندگان است که برای اولین بار در این برنامه انجام شده است‌.
وی همچنین از حضور مصطفی راغب ، برای اجرای ترانه های شاد ، سپند امیر سلیمانی برای اجرای بخش طنز و امیر کربلایی زاده برای اجرای بخش استندآپ فرمول یک خبر داد و افزود: علاوه براین، امکانی در برنامه فراهم کرده ایم تا علاقمندان به استند آپ بتوانند استعداد خود را نشان دهند.
پخش موسیقی های نوستالوژیک مثل خانه مادر بزرگه ، آقای حکایتی و...از دیگر بخش های جنگ شبانه فرمول یک است.
فصل سوم برنامه فرمول یک با تهیه کنندگی و اجرای سید علی ضیا دوشنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۵ : ۲۳ دقیقه از شبکه یک ‌پخش می شود.

مستند پرتره آیت الله سید مصطفی محقق داماد در «حکایت دل» شبکه ۴

«مرد خرد و فضیلت» عنوان قسمتی دیگر از مجموعه حکایت دل است که امشب ۳ آذرماه از شبکه چهار سیما پخش می شود. «مرد خرد و فضیلت» که دوشنبه ساعت ۲۱ از شبکه چهار پخش می شود به زندگی و معرفی آیت الله سید مصطفی محقق داماد پرداخته است.

وی از استادان به نام فلسفه و حقوق برجسته ایران و از تبار خردمندان و فاضلان... در عصر حاضر هستند. وی در بین صاحبنظران از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و قرار است در این فیلم مخاطب خاص و عام بیشتر با زندگینامه و کارنامه حرفه ایی ایشان آشنا خواهند شد.

حکایت دل به تهیه کنندگی علیرضا حسینی وکارگردانی بیژن شکرریز، مستندی از زندگینامه ها، پرتره علمی و حرفه‌ای اساتید فاخر و مشاهیر معاصر کشور است که دوشنبه ها ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

سری جدید «جهان آرا» روی آنتن تلویزیون

نخستین قسمت سری جدید برنامه تلویزیونی جهان آرا با حضور محمد جواد لاریجانی و با موضوع بررسی واکنش‌های داخلی به انتخابات آمریکا، دوشنبه این هفته به صورت زنده از شبکه افق پخش خواهد شد.

جهان آرا عنوان یکی از برنامه‌های پربیننده شبکه افق سیماست که در چند سری، با موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از شبکه افق پخش شده است.
اینک سری جدید این برنامه از دوشنبه شب سوم آذرماه روی آنتن خواهد رفت، برنامه‌ای که فعلا پخش آن به صورت هفتگی است.
تهیه‌کنندگی سری جدید جهان آرا را بهروز یاوری بر عهده دارد و امیرحسین ثابتی و محمد امین سلیمی هم مجری‌های آن هستند.
جهان آرا در این سری شامل دو بخش است، بخش نخست به مرور اتفاقات و رویدادهای هفته اخیر در مطبوعات و فضای مجازی اختصاص دارد و محمد امین سلیمی آن را اجرا می‌کند، در این بخش به تناسب موضوعات مطرح شده، شاهد گفت‌وگوی زنده تلفنی یا ارتباط اینترنتی با کارشناسان ذیربط هم خواهیم بود. بخش دوم برنامه هم گفت‌وگوی اصلی را تشکیل می‌دهد و اجرای آن را امیرحسین ثابتی بر عهده دارد.
در نخستین قسمت قرار است با حضور محمد جواد لاریجانی، واکنش‌های داخلی به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا مورد نقد و بررسی قرار بگیرند.
زمان پخش جهان آرا، دوشنبه شب‌ها ساعت ۲۲ است و تکرار آن هم ساعت ۱۴:۳۰ روز بعد پخش خواهد شد.

پخش سری جدید برنامه طب سنتی «انارستان» از شبکه افق

انارستان یکی از برنامه‌های برند شبکه افق سیماست که با آغاز همه‌گیری کرونا، پخش آن آغاز شد، برنامه‌ای که با محوریت طب سنتی و نگاه به پزشکی مدرن، با حضور متخصصان طب ایرانی و پزشکان متخصص در حوزه‌های گوناگون، به ارائه راهکارهای عملی برای مقابله با بیماری‌ها و زندگی سالم می‌پرداخت.

اینک سری جدید این برنامه با تغییراتی در فرم و اجرا از شبکه افق پخش خواهد شد. این برنامه قرار است از هفته جاری روزهای زوج ساعت ۱۶ روی آنتن بروند و بازپخش آن هم برای ساعت ۱۲ شب و ۹ صبح روز بعد در نظر گرفته شده است.

به گفته علی خواجه تهیه‌کننده سری جدید انارستان این برنامه شامل یک بخش اصلی، گفت‌وگو با کارشناسان طب سنتی و پزشکان متخصص و پنج آیتم دیگر است.
این آیتم‌ها شامل «نون و نمک» با محوریت شیوه‌های صحیح خورد و خوراک، «مشت و مال» با موضوع اعمال یداوی، «حال و هوا» درباره مدیریت روح و روان و خواب و بیداری، «حرف و حدیث» شامل مشهورات حوزه طب سنتی و پزشکی و «خبر» که به اخبار روز در حوزه طب سنتی و پزشکی مدرن می‌پردازد هستند. اجرای این سری از انارستان را آرمان غفاریان و شیوا قانعی بر عهده دارند.

صفر تا صد سربازی روی میز نقد «به اضافه مستند»

جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی به اضافه مستند در گفت‌وگو با سردار مهری، سوالات مشمولان سربازی را پاسخ می‌دهد. پنجمین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی به اضافه مستند با پخش و بررسی مستند سربازی به کارگردانی امیرحسین نوروزی از شبکه مستند پخش خواهد شد.

مستند سربازی ماجرایی از زندگی سربازان در پادگان است و فعالیت آنان در مدت خدمت و به ویژه دوران آموزشی را به تصویر می‌کشد. این فیلم مستند به پادگان‌های آموزشی شهید خضرایی رفته و روند طی شدن سربازی مشمولان در پادگان را به تصویر کشیده است. در این قسمت و پس از پخش مستند، میز گفت‌وگوی برنامه با حضور سردار تقی مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا برگزار می‌شود. او به سوالاتی درباره افزایش مدت زمان خدمت، شرایط سربازان در دوران کرونا و ... پاسخگوی سوالات مردم و مجری برنامه خواهد بود.

این قسمت از برنامه به اضافه مستند روز سه‌شنبه ۴ آذر ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۵ آذر ساعت ۹ صبح و جمعه ۷ آذر ساعت ۱۴ است.

به اضافه مستند مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مهم‌ترین مستندهای داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس در ساختاری جدید و آیتم‌های مختلف سه‌شنبه‌های هر هفته روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

بزرگداشت صدای ماندگار در شبکه نمایش

در پی درگذشت صاحب حنجره طلایی چنگیز جلیلوند دوبلور باسابقه و توانای سینما و تلویزیون، شبکه نمایش یاد این هنرمند کشورمان را گرامی می دارد.
این شبکه ویژه برنامه اختصاصی سینما و دوبله که در شبکه نمایش تولید شده است را با اجرای منوچهر والی زاده در دو قسمت که به مرور فعالیت های هنری این صداپیشه خواهد پرداخت را امشب دوشنبه ۳ اذر ماه ساعت ۲۲:۱۵ و فردا شب سه شنبه ۴اذرماه ساعت۲۲ به روی آنتن می برد.

همچنین فیلم های سینمایی اسنیکرز و جوزی ولز که با دوبله این هنرمند انجام شده را به ترتیب سه شنبه۴آذرماه ساعت ۲۱ و جمعه ۷آذرماه ساعت یک بامداد پخش می کند. جلیلوند در فیلم سینمایی اسنیکرز به جای شخصیت رابرت ردفورد و در فیلم سینمایی جوزی ولز به جای شخصیت کلینت ایستوود گویندگی کرده است. چنگیز جلیلوند دوم آذرماه به علت ابتلا به ویروس کرونا چشم از جهان فرو بست.

گزارشی از شهر دریایی سپاه در شبکه یک

برنامه سپاه این هفته با موضوع الحاق ناو اقیانوس پیمای رزمی اطلاعاتی و پشتیبانی شهید رودکی به نیروی دریایی سپاه پخش می شود.
در این برنامه سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه ، درباره قابلیت ها و محل ماموریت های ناو شهید رودکی توضیح می دهند.
ناو رودکی، با تناژ ۴۰۰ تن طول ۱۵۰ متر و عرض ۲۲ متر دارای رادار آرایه فازی سه بعدی، موشکهای سطح به سطح، سطح به هوا ،سامانه های مخابراتی پیشرفته و موشکی سوم خرداد با قابلیت حمل بالگردها ، پهپادها و شناورهای عملیاتی است .
علاقمندان به این برنامه امروز ساعت ۴۶ : ۱۶ دقیقه بیننده برنامه این هفته سپاه باشند.
برنامه سپاه کاری از گروه تلویزیونی سپاه است که با تهیه کنندگی سید بشیر ادهمی هر ۲ هفته حدود ساعت ۴۵ : ۱۶ دقیقه از شبکه یک‌پخش می شود.

جنجال‌های طب سنتی و کرونا زیر ذره‌بین «چرخ»

شصت‌ونهمین قسمت فصل هفتم چرخ ساعت ۱۹ امروز، دوشنبه ۳ آذر، با بررسی متن و حواشی نقش طب سنتی در درمان کرونا و تصمیم‌های وزارت بهداشت در این زمینه روی آنتن شبکه‌ی چهار می‌رود. در این قسمت چرخ، حافظ آهی، مجری-کارشناس برنامه با دکتر آرمان زرگران، مشاور امور بین‌الملل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت گفت‌وگو می‌کند.

در هفته‌های اخیر صدور مجوز برای استفاده از چهار گیاه دارویی برای درمان کرونا و راه‌اندازی مرکز خدمات طب سنتی ایران ویژه بیماران کرونایی حاشیه‌های مختلفی را به همراه داشت است.

نیمه‌ آبان ماه دکتر محمدرضا شانه‌ساز، رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد علی‌رغم مخالفت‌هایی که با طب سنتی وجود دارد با حمایت و پیگیری دکتر نمکی از طب ایرانی، چهار داروی گیاهی مؤثر در درمان کرونا مجوز تولید کسب کرده‌اند.

در روزهای گذشته هم رئیس سازمان نظام پزشکی به رئیس سازمان غذا و دارو نامه نوشت و از او درخواست کرد مستندات علمی صدور مجوز به داروهای طب سنتی برای درمان کرونا را به کمیسیون انتظامی نظام پزشکی ارائه کند. چرخ در این گفت‌وگو متن و حواشی این موضوع را زیر ذره‌بین می‌برد.
در بخش‌ دیگری از این قسمت چرخ، داریوش طاهرزاده، دکترای شیمی و مدرس دانشگاه تهران، تازه‌ترین یافته‌های محققان درباره‌ی تفکر علمی را بررسی می‌کند. یکی دیگر از بخش‌های‌ این قسمت «چرخ»، اسماعیل باستانی، مجری و گوینده‌ی رادیو و تلویزیون، داستان زندگی لطفعلی عسکرزاده، ریاضی‌دان، دانشمند برجسته‌ی کامپیوتر و مبدع نظریه‌ی منطق فازی را روایت خواهد کرد.
فصل هفتم مجله‌ی تصویری چرخ مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ی زندگی با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور مسئولان، کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی می‌کند.
چرخ چهار روز در هفته، از یکشنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۱۹ به‌صورت زنده و به مدت ۴۵ دقیقه از شبکه‌ی چهار سیما پخش می‌شود. مجری «چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی چرخ را بر عهده دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !