ورشتپن: قوانین 2022 برای توقف مرسدس طراحی نشده اند


فرمول یک ایران – راننده هلندی تیم ردبول، مکس ورشتپن صحبت های مطرح شده در مورد اینکه قوانین 2022 برای متوقف کردن تسلط مرسدس در فرمول یک در نظر گرفته شده اند را رد کرد. در فصل 2022، فرمول یک قوانین جدیدی را رونمایی می کند که در آن خودروهای نسل جدید پا به پیست خواهند گذاشت. مدیر تیم مرسدس، توتو ولف پیشتر در این مورد گفته بود که: همه چیز طوری انجام...

فرمول یک ایران – راننده هلندی تیم ردبول، مکس ورشتپن صحبت های مطرح شده در مورد اینکه قوانین 2022 برای متوقف کردن تسلط مرسدس در فرمول یک در نظر گرفته شده اند را رد کرد.

در فصل 2022، فرمول یک قوانین جدیدی را رونمایی می کند که در آن خودروهای نسل جدید پا به پیست خواهند گذاشت. مدیر تیم مرسدس، توتو ولف پیشتر در این مورد گفته بود که:

همه چیز طوری انجام شده است تا سبب توقف ما شود اما چالش های جدید فصل 2022، باعث انگیزه تیم حاضر در برکلی برای حفظ برتری می شود.

مکس ورشتپن می گوید که تغییرات فنی برای بهتر شدن نمایش فرمول یک ضروری هستند:

من فکر می کنم که این قوانین نتیجه گوش دادن مدیران جدید به صحبت های رانندگان و مالکان تیم ها هستند. آنها شنیده اند که سبقت گرفتن به معنای واقعی سخت است و ما خواهان مسابقات نزدیک تری هستیم. شما مشکل فعلی را برای مثال در ایمولا دیده اید، والتری با خودرویی در پیست رانندگی می کرد که به خاطر آسیبی که دیده بود 3 یا 4 دهم ثانیه کندتر بود ولی من نمی توانستم از او سبقت بگیرم.

شما دیدید که من وقتیکه از او عبور کردم به مراتب سریعتر بودم. ما باید برای این مسئله راه حلی را پیدا کنیم. ما نیاز داریم که مسابقه دادن در فرمول یک هیجان انگیزتر شود و رانندگان قادر به تعقیب نزدیکتر خودروهای دیگر باشند و به مانند الان طوری نباشد که تنها تعیین خط تعیین کننده یک آخر هفته مسابقه ای باشد.

برای مثال، به مسابقات قهرمانی جهان موتو جی پی نگاه کنید. اگر که شما در رده دهم تعیین خط قرار بگیرید باز هم می توانید پیروز مسابقه شوید. این مسئله به ندرت در فرمول یک رخ می دهد، تنها هم به این خاطر که تعقیب خودروهای دیگر در اکثر پیستها بسیار سخت است. فکر می کنم که برای همین است که قوانین جدید از فصل 2022 به بعد دارند می آیند.آیا اینکه این قوانین جدید باعث کند شدن مرسدس می شود یا خیر را شما در حال حاضر نمی توانید بگویید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...