فصل جدید بازارها چگونه است؟ / پیش‌بینی دلار، طلا، بورس تا پایان امسال


فصل جدید بازارها چگونه است؟ / پیش‌بینی دلار، طلا، بورس تا پایان امسال

در آبان ماه امسال، همزمان با برگزاری انتخابات آمریکا بازارهای مالی روند نزولی قابل توجهی را پشت سر گذاشتند. با عبور بازارها از ریسک انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حال در فصل جدید آنها چه روندی را در پیش خواهند گرفت؟ نوشته فصل جدید بازارها چگونه است؟ / پیش‌بینی دلار، طلا، بورس تا پایان امسال اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در آبان ماه امسال، همزمان با برگزاری انتخابات آمریکا بازارهای مالی روند نزولی قابل توجهی را پشت سر گذاشتند. با عبور بازارها از ریسک انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حال در فصل جدید آنها چه روندی را در پیش خواهند گرفت؟

دلار، طلا، بورس و بیت‌کوین تا پایان سال چه وضعیت احتمالی خواهند داشت؟ سه‌شنبه، چهارم آذر ماه ساعت 21 در لایو تجارت‌نیوز، در گفتگوی ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز و امیر حسین نامور، کارشناس بازارهای مالی به پیش‌بینی بازارهای مالی تا پایان امسال پرداخته خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را در صفحه تجارت‌نیوز مشاهده کنند.

برای مشارکت بیشتر در این برنامه، سوالات خود درباره وضعیت فعلی بازار سهام، روند احتمالی آینده بورس، وضعیت دیگر بازارهای مالی و جریانات سیاسی موثر بر اقتصاد را در انتهای این خبر ثبت کنید تا کارشناس برنامه به آنها پاسخ دهد.

آخرین اخبار مربوط به بازار سهام را می‌توانید در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش