سرپرست آموزش و پرورش قرچک تحت عمل جراحی قرار گرفت


سرپرست آموزش و پرورش قرچک تحت عمل جراحی قرار گرفت

تهران- ایرنا- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: سرپرست آموزش و پرورش قرچک که پیش از ظهر امروز توسط یک ضارب مورد اصابت چند گلوله قرار گرفت، در بیمارستان شهدای تجریش تحت عمل جراحی قرار گرفت.

محمد صیدلو روز دوشنبه در خصوص حادثه تیراندازی به سرپرست آموزش و پرورش قرچک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش از ظهر امروز، فردی مسلح با ورود به اتاق ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک، با اسلحه کمری اقدام به تیر اندازی به سمت سرپرست این اداره کرده که سه تیر، به وی اصابت کرد.

وی افزود: علت تیر اندازی در حال بررسی است و یقینا پس از تکمیل تحقیقات، جزئیات پرونده توسط دستگاه قضایی اطلاع رسانی می‌شود.

وی تأکید کرد: هرگونه اظهار نظر و گمانه زنی در خصوص این حادثه، جایز نیست و باید منتظر تکمیل تحقیقات و اعلام نظر از سوی دستگاه قضایی باشیم.

صیدلو تصریح کرد: با حضور عوامل انتظامی و امنیتی، ضارب شناسایی شده و قطعا با اقتدار پلیس و دستگاه‌های امنیتی دستگیر می‌شود.

وی اظهار کرد: پزشک معالج سرپرست آموزش و پرورش قرچک، حال عمومی وی را مطلوب اعلام کرده و هم اکنون وی تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

پیش از ظهر امروز دوشنبه، روح الله زنجیرانی فراهانی، سرپرست آموزش و پرورش قرچک، در دفتر کارش از سوی یک ضارب مورد اصابت چند گلوله قرار گرفت و به شدت مجروح شد.

ضارب پس از این اقدام، بلافاصله متواری شد.

شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است و بیش از سه هزار و ۵۰۰ معلم در آموزش و پرورش این شهرستان مشغول به کارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز