استاندار مازندران چهارم آذر ماه مهمان مرکز سامد است


استاندار مازندران  چهارم آذر ماه مهمان مرکز سامد است

ساری - ایرنا - استاندار مازندران فردا سه‌شنبه چهارم آذر ماه با توجه به لغو دیدار چهره‌به‌چهره مردمی به خاطر اجرای طرح محدودیت کرونایی از طریق سامانه ارتباط مردم با دولت یا سامد پاسخگوی مردم استان است.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد حسین زادگان از ساعت ۹ صبح با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استان از طریق تلفن ۱۱۱ پاسخگوی سئوالات و مسایل و مشکلات مردم استان خواهد بود.

روابط عمومی استانداری مازندران از شهروندان استان خواسته است تا در زمان پیش بینی شده از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردمی مسایل و مشکلات خود را در حوزه های مختلف به طور مستقیم با نماینده عالی دولت در استان مطرح کنند.
حسین زادگان مهر ماه امسال با دو بار حضور در مرکز سامد و پاسخگویی به ۷۸ شهروند استان ، عنوان پرمخاطب ترین مدیر استانی حاضر در این مرکز را به خود اختصاص داده بود.
با شیوع ویروس کرونا به خصوص از موج دوم در تابستان سال جاری برای جلوگیری از تردد غیر ضروری شهروندان به مرکز استان و به منظور تامین سلامت شهروندان ملاقات های حضوری مردم با مدیران در دستگاه های اجرایی استانی لغو شد و طبق برنامه زمانبندی تمامی مدیران روزانه با حضور در مرکز سامد از طریق تماس شهروندان با شماره ۱۱۱ به پرسش ها ، درخواست ها و مسایل و مشکلات آنها پاسخ می دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلفات کی یف در محور دونتسک جنوبی نزدیک به صد نفر رسیده است