ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اردبیل برگزار می‌شود


ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل - ایرنا - رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر این استان به صورت مجازی و با استفاده از ظرفیت صدا و سیما برگزار خواهد شد.

سرهنگ علی لطفی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا مانع برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر نخواهد شد، افزود: اهالی رسانه استان می‌توانند آثار خود را در محورهای مشخص شده تا آخر آذرماه امسال به دبیرخانه این جشنواره تحویل دهند.

وی بیان کرد: فعالان رسانه‌ می‌توانند آثار خود را در قالب مصاحبه، خبر، گزارش مکتوب و تلویزیونی، تیتر، یادداشت و مطالبه، عکس و کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن گرافی و فیلم کوتاه به دبیرخانه جشنواره واقع در سالن ولایت، دفتر بسیج رسانه استان اردبیل تحویل دهند.

وی با اشاره به محورهای جشنواره اضافه کرد: ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در ۱۰ محور جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بصیرت افزایی و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمک مومنانه، چهل سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب اسلامی ،بسیج و حوزه های اقدام و امید آفرینی برگزار خواهد شد.

او از فراخوان آثار جشنواره ویژه زنان و خانواده خبر داد و گفت: خواهران بسیجی می‌توانند تا ۱۵ آذر آثار خود را در محورهای نقش زنان و مادران، آموزش درسی فرزندان در ایام کرونا، شیوه های و راهکاری حفظ روابط همسران در ایام کرونا، مدیریت اقتصادی خانواده در کرونا، نقش زنان در پیاده‌سازی سبک زندگی ایرانی و اسلامی، تحقق سبک زندگی پیامبر و ائمه معصومین مولا علی (ع) و حضرت زهرا (س)، تحکیم بنیان خانواده از طریق فرزندآوری در قالب مصاحبه، یادداشت، گزارش خبری، اینفوگرافی و مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به سیر صعودی آثار ارسالی در سال‌های اخیر اظهار داشت: آثار ارسالی هر سال نسبت به سال‌های گذشته از لحاظ کمی و کیفی ارتقا یافته که بیانگر استقبال اهالی رسانه استان از این جشنواره است.

رییس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل افزود: رسانه‌ها علاوه بر رسالت اطلاع‌رسانی نقش بسزایی در انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارند.

لطفی با تاکید بر تقویت تولیدات رسانه‌ای در زمینه تبیین، توسعه و نهادینه‌سازی مواضع گفتمان انقلاب اسلامی بیان کرد: از جمله اهداف برجسته جشنواره خنثی نمودن توطئه‌های رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه استعمار و استکبار با استفاده از قدرت رسانه‌ای خود در تلاش برای تسط به سایر کشورها است، اظهار داشت: ارتقای سواد اهالی رسانه و تعهد و تخصص این قشر ضروری است تا نظام سلطه و بدخواهان ملت‌ها بویژه نظام اسلامی ایران به اهداف شوم و پلید خود نرسند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو