ارزش معاملات امروز بورس به بیش از 11 هزار و 731 میلیارد تومان رسید


ارزش معاملات امروز بورس به بیش از 11 هزار و 731 میلیارد تومان رسید

ایران اکونومیست- امروز طی یک میلیون و 450 هزار نوبت داد و ستد بیش از 11 میلیارد و 815 میلیون سهم و اوراق بهادار دست به دست شد و به این ترتیب ارزش معاملات به بیش از 11 هزار و 731 میلیارد تومان رسید. همچنین در فرابورس نیز ارزش معاملاتی نزدیک به 4 هزار میلیارد تومان شد.

ارزش معاملات امروز بورس به بیش از 11 هزار و 731 میلیارد تومان رسید در ادامه روند مثبت بورس، امروز دو شنبه سوم آذر ۱۳۹۹ بازارسرمایه همچنان با اقبال مواجه بود؛ به طوریکه شاخص بورس تهران با افزایش ۱۶۶۸۲ واحد به کانال یک میلیون و ۳۷۵ هزار و ۵۳۰ واحدی وارد شد. شاخص هم وزن با ۴۹۱۶ واحد افزایش به رقم ۳۸۷ هزار و ۶۰۷ واحدی رسید و شاخص بازار اول در کانال ۱ میلیون واحدی ایستاد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۲ میلیون و ۷۶۴ هزار واحد را ثبت کرد. همچنین آیفکس با افزایش ۱۹۵ واحد به عدد ۱۶ هزار و ۶۷۰ واحد رسید.

در معاملات امروز نمادهای شپنا، کگل و کچاد به ترتیب با ۱۶۱۶، ۱۵۰۴ و ۱۳۳۸ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای شستا، فولاد و تاپیکو به ترتیب با ۱۰۹۹، ۱۰۸۳ و ۸۸۷ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند.

همچنین امروز شستا، خودرو و فملی پر تراکنش‌ترین نمادهای بورسی بودند.

از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت شد و بانک و فلزات اساسی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

سنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازار سرمایه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی