تولید پتروشیمی شهیدتندگویان از مرز 107 هزار تن گذشت


تولید پتروشیمی شهیدتندگویان از مرز 107 هزار تن گذشت

104 درصد برنامه‌های تولیدی پتروشیمی شهیدتندگویان، هم‌زمان با اجرای چند طرح رفع تنگناهای تولید و تعمیراتی، آبان‌ماه امسال با تولید بیش از 107 هزار تن محصول محقق شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی شهیدتندگویان، هم‌زمان با اجرای موفق پروژه‌های رفع تنگناهای تولید در پتروشیمی شهید تندگویان، آبان‌ماه امسال تولید در این زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات از مرز ۱۰۷ هزار تن عبور کرد.

بر این اساس، در هشتمین ماه سال جهش تولید، ۱۰۴ درصد برنامه تولید در پتروشیمی شهیدتندگویان محقق شد و پیش‌بینی می‌شود در چهار ماه باقی‌مانده سال این روند تولید تداوم داشته باشد.

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، با اجرای پروژه‌های رفع تنگناهای تولید، آماده ثبت رکورد جدید تولید محصولات «پلی‌اتیلن ترفتالات» شده و با مرور وضع پایدار تولید در آبان‌ماه امسال، پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال امکان تولید بالغ بر یک میلیون تن محصول پلیمری در این شرکت پتروشیمی فراهم شود.

پتروشیمی شهیدتندگویان، بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات مهم و راهبردی پلی‌اتیلن ترفتالات (PET) و اسید ترفتالیک خالص (PTA) در کشور است، این شرکت از سه بخش تولیدی شامل شیمیایی، پلیمری و نساجی تشکیل شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه پتروشیمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در