فعالیت 192 دفتر پیشخوان دولت در اردبیل ساماندهی شد


فعالیت 192 دفتر پیشخوان دولت در اردبیل ساماندهی شد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از فعالیت 192 دفتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی در استان و ارائه 247 خدمت توسط این دفاتر خبر داد.

بهروز رزمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۴۷ خدمت توسط دستگاه‌های اجرایی استان برون‌سپاری شده است.

وی اظهارداشت: از دفاتر پیشخوان و مراکز روستایی فعال در استان ۸۱ دفتر در اردبیل، چهار دفتر در اصلاندوز، هفت دفتر در بیله‌سوار، ۲۳ دفتر در پارس‌آباد، ۱۱ دفتر در خلخال ، یک دفتر در سرعین، ۱۴ دفتر در گرمی، ۲ دفتر در کوثر، ۳۵ دفتر در مشگین‌شهر، ۹ دفتر در نمین و پنج دفتر در نیر خدمات‌رسانی می‌کنند.

او گفت: در حال حاضر خدمات ۱۲ دستگاه اجرایی در استان از جمله مدیریت امور شعب پست بانک، اداره کل ثبت احوال، شرکت گاز، شرکت خدماتی ایرانسل، شرکت آبفا، اداره کل خدمات درمانی، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت مخابرات، اداره کل پست، اداره کل مسکن و شهرسازی، شرکت آب فاضلاب روستایی و سازمان حج و زیارت، برون‌سپاری شده و توسط دفاتر پیشخوان ارائه می‌شود.

وی افزود: بر اساس اعلام نتایج رتبه‌بندی دفاتر شهری و روستایی از طرف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در نیمه نخست سال جاری، ۷۹ دفتر استانی در سامانه جامع ارزیابی شرکت کردند که ۴۹ دفتر شهری و دو دفتر روستایی دارای رتبه یک، ۲۲ دفتر شهری و یک دفتر روستایی دارای رتبه دو، چهار دفتر شهری و یک دفتر روستایی دارای رتبه سه هستند و دفاتری که در ارزیابی نیمه اول امسال شرکت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور و ثبت مدارک و مشخصات در رتبه‌بندی شرکت کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل همچنین گفت: امسال ۱۹ پرونده تخلف دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی در استان بررسی و مطابق با آیین‌نامه‌ها و برابر قوانین، احکام مربوطه صادر شد.

او افزود: انتقال امتیاز دفتر بدون اخذ مجوز کارگروه، ارائه خدمت در مکانی نامناسب، اخذ وجوه اضافی در قبال ارائه خدمت به مشترکین و تغییر مکان و نشانی دفتر بدون تایید کارگروه، مواردی بودند که در این جلسه بررسی شدند و بر اساس جدول تخلفات ابلاغی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، دفاتر متخلف شامل جریمه، کسر امتیاز و ابطال پروانه شدند.

وی تشریح کرد: در جلسه کارگروه استانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی، شرایط و نحوه مناسب‌سازی دفاتر برای معلولین، جانبازان و سالمندان و همچنین تعیین مشخصات مکانی دفاتر مطرح شد و اعضای کارگروه در خصوص ارائه مدارک و مستندات برای تعیین کاربری مجاز و مساحت دفاتر تصمیم‌گیری کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !