بنرهای فروش قبر در 2 روستای شهریار جمع و به متولیان تذکر داده‌شد


بنرهای فروش قبر در 2 روستای شهریار جمع و به متولیان تذکر داده‌شد

تهران- ایرنا- فرماندار شهرستان شهریار گفت: بنرها برای پیش فروش قبر در 2 امامزاده در روستاهای اسکمان و رزکان بخش مرکزی شهریار بلافاصله پس از اطلاع انجام و به اداره اوقاف و امور خیریه منطقه تذکر داده شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان شهریار نورالله طاهری روز دوشنبه افزود: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور متأسفانه این بی‌تدبیری از سوی هیأت امنای این ۲ امامزاده انجام شد.

وی ادامه داد: این بنرها بدون هماهنگی با دهیاری‌ها و توسط هیأت امنای امامزاده‌های مربوطه نصب شد که متأسفانه این بی‌تدبیری و کج سلیقگی در این روزهای کرونایی و افزایش آمار فوت هموطنان خوراک برخی رسانه‌های معاند شد.

طاهری خاطرنشان کرد: امامزاده‌ها زیر نظر اداره اوقاف و امور خیریه بوده و هیأت امنا توسط این اداره تعیین می‌شود که در همین خصوص تذکرات لازم به اداره اوقاف برای جلوگیری از اتفاقات مشابه شهرستان داده‌شد.

وی تصریح کرد: خرید و فروش قبور در برخی اماکن از قدیم الایام مرسوم بوده‌است اما این شکل از کار و عدم زمان‌شناسی با توجه به وضعیت حاکم بر کشور قصوری بود که از سوی هیأت امنای این دو امامزاده رخ داد.

به گزارش ایرنا، شهرستان شهریار با جمعیتی بالغ بر ٧٠٠ هزار نفر شامل شهرهای شهریار، اندیشه، باغستان، فردوسیه، وحیدیه، صباشهر و شاهدشهر، شش دهستان و ۳۹ روستا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات رایزنی‌های 4 گزینه ریاست مجلس دوازدهم با منتخبین