مدیرکل ارشاد گیلان:مشکل تردد بین شهری خبرنگاران باید مرتفع شود


مدیرکل ارشاد گیلان:مشکل تردد بین شهری خبرنگاران باید مرتفع شود

رشت - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با توجه به اعمال محدودیت های کرونایی بیان کرد: تردد خبرنگاران مبتنی بر عقربه نیست و بایستی تلاش شود مشکل تردد بین شهری خبرنگاران مرتفع شود.

فیروز فاضلی ظهر دوشنبه در نشست بررسی مشکلات مدیران نشریات استان با تاکید بر اینکه رسانه ها در این شرایط سخت کرونایی و احساس نابرابری مردم را تنها نگذارند، تاکید کرد: خبرنگارانی که با تردد بین شهری مواجه هستند حتما از طریق خانه مطبوعات ثبت نام نمایند تا این موضوع از طریق استانداری پیگیری شود.
وی اظهار داشت: رسانه زبان جامعه است و نمی توان آن نادیده گرفت، اید قبول کنیم همه چیز با نقد، پویا می ماند.
وی رسانه های مکتوب را سند و ماندگار توصیف کرد و از مدیران این رسانه ها خواست سایت های خبری خویش را نیز به روز نمایند و در حوزه اطلاع رسانی صحیح و موثر همراه باشند.
فاضلی با بیان اینکه اقناع سازی کار قلم هاست، تاکید کرد: رسانه ها ملت و مردم را تنها نگذارند و با فرهیختگی و تحلیل های درست به سمت اصلاح گام بردارند.
گیلان با داشتن ۱۱۰ سال سابقه در حوزه مطبوعات از استان های پیشرو در این حوزه شناخته می شود بطوریکه هم اکنون ۱۹۷ نشریه در استان فعال است در حالی که در سال ۹۲ این تعداد شامل ۱۵۵ نشریه فعال بوده است.
در زمان حاضر ۱۰ روزنامه، ۵۴ هفته نامه، ۱۸ دو هفته نامه، ۴۷ ماهنامه، پنج دو ماهنامه، ۴۲ فصلنامه و دو سالنامه در استان فعال هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟