فرماندار پلدختر: آگهی‌های ترحیم سطح شهر جمع آوری می‌شود


فرماندار پلدختر: آگهی‌های ترحیم سطح شهر جمع آوری می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار پلدختر گفت: آگهی‌های ترحیم سطح شهر با همکاری شهرداری جمع‌آوری و ورودی آرامستان‌ها نیز بسته می‌شود.

به گزارش ایرنا حسن رضاییان روز دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا اظهار داشت: شهرداری موظف است علاوه بر جلوگیری از نصب و الصاق آگهی های ترحیم در سطح شهر نسبت به جمع‌آوری این اطلاعیه ها اقدام کند.

وی اظهار داشت: همچنین مسیرهای منتهی به آرامستان‌ها بسته می شود و خودروهای پارک شده در این مناطق با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه خواهند شد.

فرماندار پلدختر افزود: مسوول اصلی کنترل مراسم عروسی اداره ورزش و جوانان و مراسم‌ ترحیم اداره تبلیغات اسلامی هستند که باید نسبت به نظارت بر اصناف و مشاغل مرتبط همچون گل فروشی‌ها، سالن های زیبایی و مداحان اقدام کنند.

رضاییان تصریح کرد: متولیان نظارت شهرستان با هماهنگی و همکاری اداره کل بازرسی استان چگونگی اعمال طرح محدودیت های کرونایی را بررسی و نتیجه را در پایان هر روز منعکس کنند.

وی با اشاره به انجام مراسم خاکسپاری پس از ساعت ۱۷ ادامه داد: حفظ سلامت مردم دربرابر کرونا و رعایت بهداشت عمومی یک اولویت است که چنانچه افرادی نسبت به شیوه‌نامه های ستاد مقابله با این ویروس تخطی کنند برابر قانون با آنان برخورد جدی و قضایی می شود.

وی با بیان اینکه اصناف، مراکز خرید و عمده فروشی ها تا ساعت ۱۷ مجاز به فعالیت هستند گفت: دهیاری ها ملزم به جلوگیری از برگزاری مراسم عروسی و شادی هستند و درصورت بی توجهی به این تکلیف یا اطلاع ندادن مراسم با آنها برخورد می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا