استاندار کرمان: خاطرات دفاع مقدس برای نسل جوان بازخوانی شود


استاندار کرمان: خاطرات دفاع مقدس برای نسل جوان بازخوانی شود

کرمان- ایرنا- استاندار کرمان ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: در این ایام باید با بازخوانی رشادت های نوجوانان و جوانان بسیجی در طول هشت سال دفاع مقدس نسل کنونی و آیندگان را نسبت به این ارزشها آگاه تر کرد.

به گزارش ایرنا ، علی زینی وند یکشنبه شب بمناسبت هفته بسیج با والده مکرمه شهیدان علی و حسن یزدانی‌راد و والده شهید والامقام سردار علی شفیعی از شهدای دفاع مقدس دیدار کرد.

وی ضمن تاکید بر ادامه راه شهدا خانواده های شهدا را اسوه‌های صبر و مقاومت در تاریخ این سرزمین دانست که باید مسئولان با سرکشی مداوم از این خانواده ها در صیانت بیشتر از راه و خون شهیدان مصم تر و مستکم تر در میدان خدمات رسانی به مردم گام بردارند.
زینی‌وند در این دیدار که علی شفیعی مشاور امورایثارگران و گروهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران او را همراهی می کردند با آرزوی سلامتی برای والده شهیدان، یاد و خاطره ششهزار و ۵۰۰ شهید کرمانی دفاع مقدس و سردار شهید قاسم سلیمانی را گرامیداشت.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه خاطرات خوبی از رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان کرمانی در اذهان مردم و هشت سال دفاع مقدس به یادگار مانده است، تصریح کرد: شهیدان با تقوا، ایثار و خلاص خود بهترین مسیر را برای تقرب به پروردگار انتخاب کردند و نزد خداوند اجر و قرب دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته