150 بیمار مشکوک به کرونا در پارس‌آباد شناسایی شد


150 بیمار مشکوک به کرونا در پارس‌آباد شناسایی شد

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: در مدت 2 روز اجرای طرح سردار شهید سلیمانی 14 هزار نفر از اهالی پارس‌آباد مغان غربالگری و 150 بیمار مشکوک به بیماری کرونا در این شهرستان شناسایی شدند.

به گزارش ایرنا ، اکبر بهنامجو روز دوشنبه در جریان سفر به پارس‌آباد و بازدید از قرارگاه عملیاتی مدیریت کرونای این شهرستان افزود: آزمایش‌های بیشتری برای ۳۸ نفر به عنوان گروه پرخطر در پارس‌آباد انجام خواهد شد.

وی گفت: اردبیل استانی پیشرو در طرح شهید سلیمانی است که مدیریت ویروس کرونا به شیوه محله و خانواده با هدف قطع انتقال زنجیره بیماری کرونا اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح کار بسیار مهمی است که با محوریت سپاه و بسیج و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان استان آغاز شده است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در کنار این طرح ، محدودیت هوشمند رفت و آمدها انجام می‌شود ، تشریح کرد: تردد از ساعت ۹ شب ممنوع است.

او گفت: همچنین ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به پارس‌آباد و همچنین خروج خودروهای پارس‌آباد به بیرون نیز اجرایی می‌شود.

وی افزود: افرادی که مشکلات خاص دارند ، یا محل کارشان خارج از شهر است و یا بیماران با ارائه مدارکی دال بر آن برای تردد مجاز هستند.

پارس‌آباد مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

استان اردبیل هم‌اینک در زمینه شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و بر اساس گزارش رسمی، شهرستان‌های اردبیل و مشکین‌شهر و پارس‌آباد در وضعیت قرمز، شهرستان‌های خلخال، اصلاندوز، نیر و گرمی در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های بیله‌سوار، سرعین، نمین و کوثر در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق