448 کیلوگرم انواع موادمخدر در سراوان کشف شد


448 کیلوگرم انواع موادمخدر در سراوان کشف شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده مرزبانی سیستان‌وبلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف 448 کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.

سردار محمد ملاشاهی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر نوار مرزی حوزه استحفاظی مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند به وسیله چند دستگاه موتور سیکلت مقادیر قابل توجهی مواد افیونی را از آن‌سوی مرزها وارد کشور کنند.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاقچیان به طور ویژه در دستور کار عملیاتی مرزبانان قرار گرفت، افزود: مرزبانان با استفاده از کمین‌های هدفمند و همچنین هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان قاچاقچیان را که با موتور سیکلت‌ها در حال نزدیک شدن به مرزهای کشور بودند مشاهده و در اقدامی رزمی و تاکتیکی و درگیری مسلحانه آنها را در دستیابی به اهداف شوم‌شان ناکام گذاشتند.

فرمانده مرزبانی سیستان‌وبلوچستان با اشاره به موفقیت مرزبانان در این عملیات و متواری شدن تعدادی از قاچاقچیان به سمت خاک کشور مقابل، تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه ۴۴۸ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۳۴۰ کیلوگرم تریاک، ۸۳ کیلوگرم شیشه و ۲۵ کیلوگرم کریستال کشف و ۲ قاچاقچی و همچنین سه نفر رابط و تحویل گیرنده موادمخدر دستگیر شدند.

وی به توقیف ۱۳ دستگاه موتور سیکلت اشاره کرد و گفت: تلاش مرزبانان برای دستگیری سایر قاچاقچیان و متهمان این پرونده ادامه دارد.

سردار ملاشاهی خاطرنشان کرد: مرزداران سیستان‌وبلوچستان با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های مرزی استان حضور فعال داشته و در راه مبارزه با قاچاق موادمخدر، این بلای خانمان سوز، مجاهدانه تلاش می‌کنند که این حضور هوشمندانه و ایثارگرانه عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی