سمنانی‌ها 1.8 میلیارد ریال در طرح پاییزه کتاب خریدند


سمنانی‌ها 1.8 میلیارد ریال در طرح پاییزه کتاب خریدند

سمنان- ایرنا- رئیس گروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: یک میلیارد و 846 میلیون ریال کتاب در پانزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با عنوان پائیزه کتاب 99 در استان به فروش رفت.

به گزارش ایرنا، شمس ضحی دوست محمدیان روز دوشنبه به رسانه ها گفت: ۳۷۲ میلیون ریال یارانه در این دوره از طرح یارانه ای کتاب به استان سمنان اختصاص یافته بود که بیش از ۳۳۹ میلیون و ۱۴۷ هزار ریال توسط دوستداران کتاب جذب شد.

وی با بیان اینکه در طرح پائیزه کتاب ۹۹ در استان سمنان ۱۱ کتابفروشی برای مشارکت ثبت نام کرده بودند اظهار داشت: در مدت اجرای این طرح یک میلیارد و ۸۴۶ میلیون و ۴۱۸ هزار ریال کتاب توسط ۱۰ کتابفروشی به متقاضیان کتاب در استان سمنان عرضه شد.

وی افزود: در پانزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها، سقف مجاز برای هر خریدار ۲۵ درصد افزایش یافت و با این افزایش در این دوره هر خریدار می توانست تا سقف ۲ میلیون ریال کتاب خریداری کند.

رئیس گروه امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: در این طرح که با شعار "دانایی ، مانایی" برگزار شد مخاطبان در مدت هفت روز و تا سی ام آبان با در دست داشتن کارت ملی مجاز به خرید کتاب از کتابفروشی های عضو این طرح بودند.

در طرح "پائیزه کتاب ۹۹" به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شرایط شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتاب‌فروشی‌ها فراهم شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی