150 دانش‌آموز بابلی تلفن و تبلت هوشمند دریافت کردند


150 دانش‌آموز بابلی تلفن و تبلت هوشمند دریافت کردند

ساری - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش بابل گفت که برای 150 دانش‌آموزی نیازمند این شهرستان با استفاده از ظرفیت خیرین و اداره اوقاف و امور خیریه تلفن و تبلت هوشمند به ارزش 525 میلیون تومان تهیه شده است.

مهدی جایمند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که این تجهیزات در اختیار دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی ویا دانش آموزان بی سرپرست و بد سرپرست و خانواده‌هایی که بیش از دو فرزند دانش آموز دارند قرار می گیرد.

وی گفت که حدود ۳۰۰ دانش آموز بابلی برای دریافت تسهیلات ۲ میلیون تومانی کمک هزینه دریافت گوشی و تبلت با کارمزد چهار درصد به بانک های ملی ، تجارت و توسعه و تعاون معرفی شدند .

او افزود : با توجه به محدودیت هایی جدید کرونایی که از اول آذر ماه اعمال شد ، آموزش در تمامی مدارس بابل که در وضعیت نارنجی است به صورت کامل مجازی است و ضرورت تهیه ابزارهای تحصیل مجازی برای خانواده های محروم ضروری است که با استفاده از ظرفیت خیرین در حال تهیه این اقلام هستیم .

جایمند گفت : والدین دانش‌آموزانی که برخوردار هستند باید جدی تر به میدان بیایند و با به راه انداختن پویش مردمی مشکل دانش آموزان نیازمند را برطرف کنند.

وی افزود : در مدتی که آموزش به صورت حضوری در مدارس بابل برگزار می شد تمامی پروتکل های بهداشتی به صورت دقیق رعایت می شد که این امر سبب شد دانش آموزان و کادر آموزشی از تهدید این ویروس در امان باشند.

شهرستان ۵۳۶ هزار نفری بابل بیش از ۹۰ هزار دانش آموز دارد که در ۶۰۰ مدرسه تحصیل می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس