دغدغه شیرین یحیی گل محمدی برای بازی با نفت مسجد سلیمان


دغدغه شیرین یحیی گل محمدی برای بازی با نفت مسجد سلیمان

یحیی گل محمدی در بازی با نفت مسجد سلیمان چالش شیرینی را برای انتخاب هافبک راست خود از بین بشار رسن و سیامک نعمتی خواهد داشت . نوشته دغدغه شیرین یحیی گل محمدی برای بازی با نفت مسجد سلیمان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

دغدغه شیرین یحیی گل محمدی برای بازی با نفت مسجد سلیمان

چالش شیرین یحیی گل محمدی برای انتخاب هافبک راست پرسپولیس در بازی هفته سوم
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ | ۸:۰۰
دغدغه شیرین یحیی گل محمدی برای بازی با نفت مسجد سلیمان

یحیی گل محمدی در بازی با نفت مسجد سلیمان چالش شیرینی را برای انتخاب هافبک راست خود از بین بشار رسن و سیامک نعمتی خواهد داشت .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل محمدی با دغدغه شیرینی در پرسپولیس مواجه شده است. اینکه در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان از زوج مهدی شیری- بشاررسن استفاده کند یا با عقب بردن سیامک نعمتی از بشار رسن کنار او بهره ببرد؟

تیم یحیی گل محمدی درحال حاضر در برخی پُست ها با کمبود بازیکن روبروست. به طور مثال پرسپولیس درمرکز خط دفاع فقط سید جلال حسینی و محمد حسین کنعانی زادگان را دارد یا اینکه درخط حمله فاقد یک مهاجم ششدانگ و گلزن است.اما از اتفاقات مثبت در همین تیم پرسپولیس در اختیار داشتن چندین مهره هم تراز در برخی دیگر از پست های این تیم است که تأثیرات مثبتی در کسب نتایج مطلوب برای این تیم دارد.

برای نمونه می توان به سمت راست خط دفاعی پرسپولیس اشاره کرد که دربازی با صنعت نفت آبادان اشاره کرد که دو ملی پوش دراین جناح بازی کردند. مهدی شیری که به تازگی به تیم ملی دعوت شده بازهم در دفاع راست قرار گرفت و در غیاب بشار رسن خسته و فرسوده (که روی نیمکت نشسته بود) سیامک نعمتی یک خط جلوتر رفته و به عنوان هافبک راست بازی کرد.

ازقضا هر دو به ویژه سیامک نعمتی نمایش خیره کننده‌ای ارائه داده و بارها سمت چپ خط دفاعی صنعت نفت آبادان را آزار دادند. سیامک نعمتی ستاره این دیداربود که تک گل با ارزش و سه امتیازی پرسپولیس را نیز ازروی نقطه پنالتی به ثمررساند. این درحالی بود که یحیی گل محمدی یکی ازبهترین هافبک های آسیا را نیزروی نیمکت خود داشت. بشار رسن که ستاره خط میانی پرسپولیس محسوب می شود که همین الان هم مشتریان پولداری از لیگ ستارگان قطردارد.

هافبک عراقی یک مهره با ارزش برای یحیی گل محمدی است که سرمربی پرسپولیس اصرار زیادی برای حفظ او داشت. تنها دلیلی که بشار رسن در دیدار اخیر پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان به میدان نرفت به خستگی مفرط او برمیگشت که ناشی از دو بازی متوالی در ترکیب تیم ملی عراق بود. یحیی گل محمدی نخواست که با بازی دادن به بشار رسن ریسک کند و هافبک تکنیکی خود را به دلیل مصدومیت از دست بدهد.

حالا در آستانه دیدار هفته سوم پرسپولیس برابر دیگر تیم خوزستانی نفت مسجد سلیمان، یحیی گل محمدی با دغدغه شیرینی مواجه شده است. اینکه در این مسابقه از زوج مهدی شیری- بشار رسن استفاده کند یا با عقب بردن سیامک نعمتی ازبشاررسن کنار او بهره ببرد؟ فراموش نباید کرد در لیگ قهرمانان آسیا بیشترین حملات پرسپولیس روی همکاری و هماهنگی زوج سیامک نعمتی – بشار رسن روی دروازه حریفان تدارک دیده شد.

این دو بازیکن با هوش بهترین های لیگ قهرمانان آسیا بودند که حالا هم دراوج آمادگی به سرمیبرند. ازسوی دیگر مهدی شیری ملی پوش هم دوباره به اوج برگشته و برابر صنعت نفت آبادان نمایش خوب و مطلوبی ارائه داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید