تکلیف قرارداد جدید همیلتون احتمالا تا پایان سال 2020 مشخص می‌شود


فرمول یک ایران – رئیس تیم فرمول یک مرسدس، توتو ولف می‌گوید نتیجه نهایی قرارداد جدید لوئیس همیلتون با مرسدس احتمالا تا زمانی که فصل تمام نشده معلوم نخواهد شد. نتیجه هر دو عنوان قهرمانی جهان این فصل مشخص شده و پیش بینی می‌شود که همیلتون و ولف برای تمدید قراردادهایشان شروع به مذاکرات جدی و تعیین کننده کرده باشند، گرچه همیلتون بر روی پیروزی در سه...

فرمول یک ایران – رئیس تیم فرمول یک مرسدس، توتو ولف می‌گوید نتیجه نهایی قرارداد جدید لوئیس همیلتون با مرسدس احتمالا تا زمانی که فصل تمام نشده معلوم نخواهد شد.

نتیجه هر دو عنوان قهرمانی جهان این فصل مشخص شده و پیش بینی می‌شود که همیلتون و ولف برای تمدید قراردادهایشان شروع به مذاکرات جدی و تعیین کننده کرده باشند، گرچه همیلتون بر روی پیروزی در سه مسابقه باقی مانده از فصل تمرکز دارد تا بتواند تعداد پیروزی هایش در این فصل را به عدد ۱۳ برساند. ولف می‌گوید:

به نظرم ما بیش از پیش منتظر رسیدن پایان سال هستیم. من نمی‌خواهم تا خودمان را زیر فشاری قرار دهیم که پیش از گرندپری بحرین یا ابوظبی اعلام کنیم که قرارداد جدید امضا شده زیرا هیچ فشاری وجود ندارد. زمانی که انجام شود، انجام شده.

مرسدس درباره همیلتون بسیار انعطاف پذیر بوده، و به او آزادی عمل در دنبال کردن سایر علایقش خارج از فرمول یک را داده – مانند حضور او در عرصه مد – و ولف انتظار دارد زمانی که آنها بر سر میز مذاکره بنشینند این موارد نیز مطرح بشوند:

من همیشه سعی می‌کنم تا بفهمم چه چیزهایی برای او مهم هستند، و می‌خواهم بدانم چه چیزی او را در وضعیت خوبی قرار می‌دهد. من همیشه از سلایق مختلف او حمایت می‌کنم، مثل مد که به او اجازه می‌دهد تا دور دنیا سفر کند [تا تبلیغشان کند]، و او بهترین خودش بوده از زمانی که این را شروع کرده.

[قرارداد] پیچیده نیست، من می‌دانم اولویت او این خواهد بود که یک زندگی کاری متعادل تر داشته باشد. این برای همه ما سخت است که همیشه در سفر باشیم‌.

تکلیف قرارداد جدید همیلتون احتمالا تا پایان سال 2020 مشخص می‌شودتکلیف قرارداد جدید همیلتون احتمالا تا پایان سال 2020 مشخص می‌شود

هفتمین قهرمانی لوئیس همیلتون در فرمول یک ترکیه 2020

کمک به مرسدس در تلاش برای تغییر

برای همیلتون، قرارداد جدید بیشتر درمورد جزئیات خواهد بود و تنها درباره تعهداتش به عنوان یک راننده مسابقه‌ای نخواهد بود، او پیش از گرندپری ترکیه گفته بود:

باور دارم که من بهترین قرارداد از لحاظ اینکه چگونه پایه ریزی شده، از لحاظ برنامه ریزی زمانی و تیمی که اطراف من است، را دارم – این واقعا عالی بوده.

من همیشه به دنبال این هستم که چگونه می‌توانیم پیشرفت کنیم‌. چطور می‌توانم بازدهی بیشتری داشته باشم و برای شریک هایمان کارهای بیشتری انجام بدهم؟ چطور می‌توانم خودم را در موقعیتی قرار بدهم تا کارهای بیشتری برای تیم انجام بدهم؟

من از این مسئله آگاه هستم که می‌خواهم با مرسدس ادامه بدهم، من بسیار مشتاق هستم تا به آنها در تلاش برای تغییر کمک کنم. آنها به وضوح بیشتر دارند ماشین هایشان را به سمت سبز بودن و الکتریکی بودن سوق می‌دهند – من دوست دارم تا به آنها در این مسیر کمک کنم. خوشحال می‌شوم تا به آنها در تلاش برای ایجاد گوناگونی و تنوع [نژادی] در داخل سازمان کمک کنم – مانند هر سازمان دیگری – آنجا مقدار کافی از آن وجود ندارد. چیزهای بسیاری هست که راجع بهشان بحث شود، اما من فکر می کنم این کاری است که اگر بعد از اتمام کار انجام نشود، در پایان سال آن را انجام خواهیم داد.

در حال حاضر فکر نمی‌کنم که کارم تمام شده، من حس نمی‌کنم که به جلو حرکت کرده‌ام… همیشه چیزهایی هست که می‌توان در آنها پیشرفت کرد. من عاشق مسابقه دادن هستم، من عاشق این چالش هستم و فکر نمی‌کنم که به این زودی ها تغییر کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رانش جاده عباس آباد به کلاردشت