دادستان: ترک عمل مشکل کرمان برای تحول است


دادستان: ترک عمل مشکل کرمان برای تحول است

کرمان - ایرنا - دادستان کرمان با اشاره به این شعار استاندار مبنی بر اینکه مدیری که کار نمی‌کند، باید برود گفت: ترک فعل و کارهای انجام نشده، مشکل کشور و استان برای تحول‌ است.

به گزارش ایرنا، دادخدا سالاری شامگاه شنبه در دیدار شورای قضایی با استاندار کرمان افزود: هیچ کس به سراغ کسی نمی رود که وظایفش را انجام نداده و امیدواریم ترک فعل ها در هرجایگاهی پیگیری شود.

وی اظهار داشت: مسئولان باید تبعات کارهای انجام نشده را بپذیرند اما متاسفانه این امر در سیستم قضایی به خوبی دیده نشده است.

دادستان کرمان بیان داشت: بخشی از آن به سازمان بازرسی سپرده شده و کمک می کنیم که مدیرانی که انگیزه ندارند تغییر کنند.

دادستان کرمان با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) گفت: پذیرش استانداری کرمان نشانه شجاعت استاندار است، با توجه به اینکه این استان افرادی همچون سپهبد شهید سلیمانی را تحویل نظام و انقلاب داده و استاندار سابق کرمان در ردای وزارت صمت نشسته و کرمان استانی تاثیر گذار در پهنه سیاسی کشور است.

امکانات به تناسب مبارزه با مواد مخدر به کرمان وارد نشده است

سالاری اضافه کرد: جایگاه استان کرمان در مبارزه با مواد مخدر در ردیف استان‌های برتر کشور است و ما در این راه خط نگهدار و مبارز هستیم.

وی افزود: متاسفانه به تناسب مبارزه استان کرمان با مواد مخدر، تزریق امکانات به این استان صورت نگرفته و پیگیری نشده است لذا به تناسب پرداخت هزینه ها امکانات به استان وارد شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک