مربیان کانون تجربه های خود را ثبت کنند


مربیان کانون تجربه های خود را ثبت کنند

نشست مجازی من می خوانم، تو می خوانی، ما می خوانیم با حضور مدیرکل استان هرمزگان با مشارکت مربیان و کارشناسان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، انجمن قصه گویی شاخه استان هرمزگان باهدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به صورت نشست مجازی در قالب وبینار برگزار گردید.

این نشست که سعی در ارتقاء دانش حوزه کتاب و کتابخوانی شرکت کنندگان داشت به میزبانی انجمن قصه گویی و به دعوت نماینده انجمن الهام اشرافی جاسکی و با حضور مدیرکل استان هرمزگان، مربیان فرهنگی، هنری، ادبی و کارشناسان برگزار شد.

فرشته مجیب در ابتدای این نشست ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت:کتابخانه ها مراکز یادگیری هستند و به این منظور می بایست مجهز به چهار ایستگاه قصه گویی، نمایش خلاق، هنر و ایستگاه کتابخوانی باشند.

این پیشکسوت قصه گویی با بیان اینکه تجربیات مربیانی که عاشقانه در کانون کار می کنند، ارزشمند است گفت: مربیان کانون تجربه های خود را در کتابخانه ها ثبت کنند.

فرشته مجیب ضمن اشاره به این که کودکان در روند رشد طبیعی خود ازچهار مرحله شنیدن، صحبت کردن، نوشتن و خواندن می گذرند اظهار داشت: در جامعه ما مدام به کودک می گویند: بنویس بنویس... غافل از این که کودک باید زیاد بشنود؛ چون قدرت و درک واژگان کودک ۵ برابر است.

در ادامه این مدرس دانشگاه راه کارهایی برای بالا بردن مهارت فهم و ادارک شامل خواندن، مشخص کردن محدوده ها، تجزیه و تحلیل، تفسیرکلمات، تشخیص و ارزیابی را ارائه کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، انجمن قصه گویی شاخه استان هرمزگان باهدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به صورت نشست مجازی در قالب وبینار برگزار گردید.

این نشست که سعی در ارتقاء دانش حوزه کتاب و کتابخوانی شرکت کنندگان داشت به میزبانی انجمن قصه گویی و به دعوت نماینده انجمن الهام اشرافی جاسکی و با حضور مدیرکل استان هرمزگان، مربیان فرهنگی، هنری، ادبی و کارشناسان برگزار شد.

فرشته مجیب در ابتدای این نشست ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت:کتابخانه ها مراکز یادگیری هستند و به این منظور می بایست مجهز به چهار ایستگاه قصه گویی، نمایش خلاق، هنر و ایستگاه کتابخوانی باشند.

این پیشکسوت قصه گویی با بیان اینکه تجربیات مربیانی که عاشقانه در کانون کار می کنند، ارزشمند است گفت: مربیان کانون تجربه های خود را در کتابخانه ها ثبت کنند.

فرشته مجیب ضمن اشاره به این که کودکان در روند رشد طبیعی خود ازچهار مرحله شنیدن، صحبت کردن، نوشتن و خواندن می گذرند اظهار داشت: در جامعه ما مدام به کودک می گویند: بنویس بنویس... غافل از این که کودک باید زیاد بشنود؛ چون قدرت و درک واژگان کودک ۵ برابر است.

در ادامه این مدرس دانشگاه راه کارهایی برای بالا بردن مهارت فهم و ادارک شامل خواندن، مشخص کردن محدوده ها، تجزیه و تحلیل، تفسیرکلمات، تشخیص و ارزیابی را ارائه کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها