آمار بالای مرگ و میر در الیگودرز باید آسیب‌شناسی شود


آمار بالای مرگ و میر در الیگودرز باید آسیب‌شناسی شود

فرماندار الیگودرز می‌گوید: آمار بالای مرگ و میر در الیگودرز باید آسیب‌شناسی شود.

حمید کشکولی ۳۰ آبان ماه در جلسه ستاد مدیریت کرونا الیگودرز اظهار کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آمار مرگ و میر الیگودرز ناشی از کرونا را بالا اعلام کرده که در این خصوص از شبکه بهداشت می‌خواهیم این موضوع را آسیب‌شناسی کند که قطعاً ایرادی وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر الیگودرز در وضعیت نارنجی قرار دارد از اول آذر ماه به مدت دو هفته فعالیت گروه‌های شغلی سه و چهار ممنوع است.

کشکولی یادآور شد: بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی استان، الیگودرز تا ۲۷ آبان‌ماه ۹۰۳ مبتلا و ۲۴ فوتی داشته است اما در روزهای اخیر تعداد بستری‌ها کاهش داشته است.

رئیس ستاد مدیریت کرونا در الیگودرز گفت: از اول آذر ماه فعالیت ادارات خدمت‌رسان در این شهرستان با دو سوم پرسنل و بقیه دستگاه‌ها با ۵۰ درصد کارکنان تداوم می‌یابد.

وی افزود: پلیس راهور نیز برای کنترل مبادی شهر اقدام کرده و همه خودروهای با پلاک غیر بومی که وارد شهر شوند با ۵۰۰ هزارتومان جریمه، اعمال قانون می‌شوند.

کشکولی یادآور شد: از روز نخست سومین ماه پاییز سیستم آموزشی و اداری همه مدارس دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه تعطیل است.

فرماندار الیگودرز با تاکید بر تلاش مدیران دستگاه‌ها و همراهی با ستاد کرونا گفت: برای حفظ سلامت مردم با هیچ‌کس تعارف نداریم و اگر همشهریان کمک نکنند احتمال اینکه دوباره وضعیت شهرستان قرمز شده و مجدداً ناچار به تعطیلی کامل بازار شویم وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت آرایشگاه‌های زنانه به‌طور کلی ممنوع است، تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده فعالیت آرایشگاه‌ها و مراکز دیگر که فعالیت آنها ممنوع است از طریق پیام کوتاه اطلاع‌رسانی کنند که قطعاً واحد صنفی متخلف با پلمب و لغو دائم پروانه مواجه خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان