فرماندار: فولاد میبد به بهترین گزینه بخش خصوصی واگذار گردد


فرماندار: فولاد میبد به بهترین گزینه بخش خصوصی واگذار گردد

یزد- ایرنا- فرماندار میبد با تاکید بر رعایت مسائل زیست محیطی در حوزه صنعت و به ویژه در ارتباط با کارخانه دوباره راه‌اندازی شده فولاد گفت: این واحد صنعتی با مدیریت بخش خصوصی و با انتخاب بهترین گزینه ، بهتر از واگذاری به دولت اداره می‌شود.

به گزارش ایرنا ، حسین فلاح عصر روز شنبه در نشست خبری با قدردانی از همکاری امام جمعه میبد و همه مسوولان در رفع مشکلات کارخانه فولاد میبد، افزود: کارخانه یاد شده از اولین کارخانه‌های فولاد در این پهنه در سال ۸۲ راه‌اندازی شد و در حال حاضر باید به دنبال رفع مشکلات با راه‌اندازی دوباره همراه با رعایت مسائل زیست محیطی، احیا و شکوفایی باشد.

وی با اشاره به تعداد سه هزار سهامدار این شرکت که باید به داشته‌های خود برسند ، یادآور شد: ما نباید به پاک کردن صورت مسئله بپردازیم و نیاز است با رعایت پروتکل‌های زیست محیطی به شکوفایی این واحد صنعتی پرداخت.

فرماندار میبد در ارتباط با موضوع آب نیز تصریح کرد :EC آب شهر در بیشتر مکان‌های بررسی شده حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزیابی شده و به هیچ عنوان یک هزار و ۳۰۰ نیست.

فلاح در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج و تلاش‌های کادر درمان و همچنین جهادگران بسیجی در حوزه سلامت و در عرصه‌های دیگر از همکاری اصناف و صنعتگران و عموم مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا قدردانی و از آنها خواست در رعایت موارد بهداشتی و عدم ایجاد ازدحام، خود را مسوول دانسته و مشارکت و همکاری کنند.

وی با اشاره به بازدیدهایی که به صورت سرزده از کارخانجات در روزهای آینده برای بررسی توصیه های بهداشتی انجام می‌شود ، افزود: ممنوعیت‌ها تشدید و اجرایی شده ، رسانه‌ها نیز لازم است عدم رعایت پروتکل‌ها در شهر را به مسوولان اطلاع رسانی کرده و موارد توصیه شده را اطلاع رسانی و نسبت به آگاه سازی مردم اهتمام داشته‌باشند.

این مسوول ارتباط محله محوری را مورد تاکید قرار داد و آن را اقدامی ارزشمند در پیشگیری از سرایت بیشتر ویروس کرونا و مقابله با آن عنوان کرد.

وی همچنین از خانواده ها و جوانان خواست از دورهمی‌های خانوادگی و همچنین دورهمی گرفتن در پارک‌ها و در گذر محله‌ها و حیابان‌ها دوری کنند.

فرماندار در ادامه به کاهش ۲۰ درصدی مراجعه مبتلایان و افراد مشکوک به کرونا اشاره کرد و همچنین از بیماران کرونایی معالجه شده درخواست کرد تا در کار خیر اهدای پلاسمای خون خود همت و مشارکت کنند.

مرکز شهرستان ۱۰۵ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات