گردنه چری شهرستان کوهرنگ با مه گرفتگی مواجه شد


گردنه چری شهرستان کوهرنگ با مه گرفتگی مواجه شد

شهرکرد- ایرنا- رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: به علت بارش باران و برف به صورت همزمان، گردنه‌های چری و شاه منصوری شهرستان کوهرنگ با مه مواجه شدند.

سرهنگ غلامعلی نوربخش عصر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی هواشناسی و ارتفاع بالای این گردنه‌ها بارش برف از اواخر امسال پیش‌بینی می‌شود،افزود: رانندگان هنگام عبور از گردنه با احتیاط کامل عبور کنند و زنجیر چرخ و تجهیزات کامل همراه داشته باشند.

به گفته وی،هم‌اکنون به علت بارندگی، تمامی محورهای ارتباطی استان لغزنده و رانندگان باید قبل از حرکت از سلامت برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

به گزارش ایرنا، براساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی و تصاویر ماهواره ای ، برای روز شنبه و یکشنبه با ادامه فعالیت سامانه بارشی در سطح استان پوشش ابر، بارش باران در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف ، وزش باد به نسبت شدید، احتمال تگرگ در نقاط مستعد و در ارتفاعات کولاک برف همراه است.

دامنه فعالیت سامانه سطح استان به ویژه شمالغرب (کوهرنگ، فارسان، لردگان، اردل و کیار) می باشد . با خروج سامانه از صبح دوشنبه کاهش دما ، مه صبحگاهی و در گردنه ها کاهش دید پیش بینی می شود.

میزان بارش باران در ۲۴گذشته در شهرستان کوهرنگ ۱۸.۳ میلیمتر بوده است.

شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و از مناطق برفگیر استان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط