جایگزینی و تعویض لوله‌های GRP آب دریا پتروشیمی پارس از سوی مبین انرژی


جایگزینی و تعویض لوله‌های GRP آب دریا پتروشیمی پارس از سوی مبین انرژی

شرکت مبین انرژی خلیج فارس با هدف پایداری تولید شرکت پتروشیمی پارس، عملیات اجرایی جایگزینی و تغییر متریال لوله‌های قطور GRP آب دریای این شرکت به طول 1120 متر و قطر 220 سانتی متر را با موفقیت اجرا کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت مبین انرژی خلیج فارس، طی سالیان گذشته، شکستگی مکرر لوله‌های GRP آب دریای شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس، از عوامل مهم توقف تولید این شرکت‌ها بوده است.

مراحل اجرایی این پروژه که یکی از مهمترین اقدام‌های اصلاحی شرکت مبین انرژی است، از آذرماه پارسال و پس از تشکیل نشست‌های متعدد بررسی و کارشناسی‌های مختلف آغاز شد و در هفته گذشته به بهره‌برداری کامل رسید.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، تا پایان امسال، خطوط آب دریای شرکت‌های پتروشیمی زاگرس، نوری، واحد جداسازی هوای شرکت مبین انرژی خلیج فارس و پردیس نیز، مرحله به مرحله تعویض می‌شود و به این ترتیب یکی از گلوگاه‌ها و موانع عمده ناپایداری تولید شرکت‌های منطقه رفع می‌شود.

هزینه انجام این فاز از پروژه بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان بوده و تعویض خطوط آب دریای شرکت‌های آریاساسول و جم نیز در فازهای دوم و سوم در حال بررسی است و در سال آینده پیگیری می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه پتروشیمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج