اصلاحیه پلیس سمنان: تردد با پلاک غیربومی در شهرهای استان مجاز نیست


اصلاحیه پلیس سمنان: تردد با پلاک غیربومی در شهرهای استان مجاز نیست

سمنان- ایرنا- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: تردد با پلاک غیربومی توسط ساکنان شهرهای این استان بر اساس بخشنامه ستاد مقابله با کرونا استان به هیچ عنوان مجاز نیست و خبر منتشر شده صبح روز شنبه در مورد مجاز بودن تردد این خودروها اصلاح می شود.

سرهنگ موسی بزرگی عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: ورود و تردد خودروها با پلاک غیر بومی به داخل استان ممنوع است و مشمول جریمه می‌شود و تنها افراد ساکن سمنان که دارای خودروهایی با پلاک های ۸۶ و ۹۶ هستند مجاز به تردد در داخل استان از چهار بامداد تا ساعت ۲۱ هستند.
وی ادامه داد: ورود و خروج پلاک‌های غیر بومی به داخل شهر به وسیله پلیس و دوربین‌های ثبت تخلف مورد بررسی قرار می‌گیرد و متخلف جریمه می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان پیشتر در ساعاتی قبل عنوان کرده بود که تردد افرادی که ساکن این استان هستند اما با خودرو پلاک غیر بومی رفت و آمد می کنند در داخل شهرها از ساعت چهار بامداد تا ساعت ۲۱ محدودیت و ممنوعیتی ندارد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا پنجشنبه گذشته تاکید کرده بود که افراد ساکن استان سمنان با پلاک های غیر بومی در مدت محدودیت های دو هفته ای کرونایی از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

حبیب الله خجسته پور افزوده بود که این گونه افراد باید برای جلوگیری از جریمه شدن خودرو خود را از پارکینگ منزل خارج نکنند.

در عین حال رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفته است که تمام مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی سراسر کشور در استان هایی که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، از امروز (اول آذرماه) تا اطلاع ثانوی تعطیل است و امکان نقل و انتقال و تغییر پلاک خودرو وجود ندارد. از این رو افراد ساکن استان سمنان با خودروهای دارای پلاک غیر بومی این امکان را نخواهند داشت که ضمن اعلام آدرس جدید پلاک خودرو خود را تعویض کنند.
محدودیت‌های شدیدتر کرونایی از امروز شنبه اجرایی شد و بر این اساس، همه مشاغل به جز گروه یک در مناطق قرمز کرونایی تعطیل خواهد بود. همچنین یک سوم کارمندان اداره‌ها در محل کار حاضر می‌شوند و تردد بین شهری نیز با محدودیت مواجه خواهد شد.
بر این اساس، پلاک‌های بومی اجازه خروج از مناطق قرمز را نخواهند داشت. تردد درون شهری نیز از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح از یکم آذر ممنوع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403