خبرنگاران در محدودیت‌های کرونایی جریمه نمی‌شوند


با آغاز محدودیت‌های کرونایی در شهرهای قرمز، درخصوص رفت و آمد مشاغل هماهنگ شده از جمله خبرنگاران در...

خبرنگاران در محدودیت‌های کرونایی جریمه نمی‌شوندبا آغاز محدودیت‌های کرونایی در شهرهای قرمز، درخصوص رفت و آمد مشاغل هماهنگ شده از جمله خبرنگاران در ساعات ممنوعیت، با هماهنگی فرمانداری‌ها و راهور اقدام می‌شود و جریمه شامل آنها نخواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی، در پاسخ به سؤالات و ابهامات مرتبط با طرح جدید محدودیت‌های کرونایی درباره رفت‌وآمد خبرنگاران در ساعات ممنوعیت توضیح داده شده است که «درباره مشاغل هماهنگ‌شده از جمله خبرنگاران با هماهنگی فرمانداری‌ها و راهور اقدام می‌شود؛ لذا جریمه شامل آنها نخواهد شد؛ البته این افراد و سایر مردمی که به ضرورت، نیاز به تردد دارند، می‌توانند از راننده‌های اینترنتی در سطح شهر استفاده کنند.

همچنین ممنوعیت تردد در شهرهای قرمز انجام شده که برابر هماهنگی فرمانداری‌ها موارد ضروری احصا و به راهور اعلام می‌شود تا اعمال قانون نشوند. سایر موارد در صورت عدم رعایت جریمه خواهند شد. سازوکار آن هم دوربین‌ها راهور هستند.»

امروز اول آذر، اولین روز از دو هفته اعلام شده دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا است و طرح جدید محدودیت های کرونایی و مدیریت هوشمند این بیماری در سراسر کشور آغاز می شود، در همین راستا از امروز تردد به شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و شهرهای قرمز یک میلیون تومان در هر ۲۴ ساعت جریمه در پی خواهد داشت و در شهرهای قرمز هم تردد خودرو از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ممنوع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403