تکواندوکار گیلانی مقام سوم پومسه بسیج کشور را کسب کرد


تکواندوکار گیلانی مقام سوم پومسه بسیج کشور را کسب کرد

رشت - ایرنا - محمد صبوری تکواندوکار گیلانی مقام سوم رقابت های پومسه قهرمانی بسیج کشور را در بین شرکت کنندگان 27 استان از آن خود کرد.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های پومسه (اجرای فرم) قهرمانی بسیج کشور برگزار شد که در نهایت گیلان توانست یک مقام سومی را از این دوره از مسابقات بدست آورد.

محسن سترگی افزود: در جریان این رقابت ها و در رده سنی نوجوانان محمد صبوری از استان گیلان پس از تکواندوکارانی از استان های قزوین و فارس روی سکوی سوم ایستاد.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی پومسه انفرادی بسیج کشور در گروه مردان با حضور ۶۹ شرکت کننده از ۲۷ استان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به صورت آنلاین و با همکاری فدراسیون تکواندو برگزار شد.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان خاطرنشان کرد: استان گیلان در رشته رزمی تکواندو در هر دو بخش مبارزه و پومسه از تکواندوکاران شایسته ای برخودار است که در رده های سنی مختلف در مسابقات کشوری و بین المللی درخشیده و همواره روی سکوی قهرمانی قرار می گیرند.

سترگی خاطرنشان کرد: هفته گذشته نیز ، در رقابت های پومسه مجازی قهرمانی آسیا و در رده سنی ۵۱ الی ۶۹ سال، ابراهیم خاوری تکواندوکار پیشکسوت گیلانی توانست مقام سوم آسیا را کسب کند تا یک مدال برنز آسیایی در این بخش به تکواندو استان گیلان تعلق گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!