قرارگاه مدیریت و کنترل همه‌گیری کرونا در گیلانغرب تشکیل شد


قرارگاه مدیریت و کنترل همه‌گیری کرونا در گیلانغرب تشکیل شد

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار گیلانغرب گفت: قرارگاه مدیریت و کنترل همه‌گیری ویروس کرونا در این شهرستان به شیوه محله و خانواده محور تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کوروش محمودیان روز شنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا گیلانغرب افزود: این طرح به هشت ناحیه تقسیم بندی شده تا در قالب تیم های مختلف با هماهنگی بین بخشی نیروهای بسیج، داوطلبان مردمی و مراکز درمانی و امدادی در راهبردهای هفت گانه، هدف طرح یعنی قطع زنجیره کرونا در مدت یک تا سه ماه محقق شود.

وی از آغاز محدودیت های کرونایی در این شهرستان از امروز خبر داد و تیم نظارتی در قالب گشت های مشترک به صورت تمام وقت فعال خواهد بود و متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: تعداد افراد مبتلا به کرونا در این شهرستان به ۸۶۱ مورد و تعداد موارد فوت نیز به ۴۸ تن افزایش یافته است.

محمودیان ادامه داد: هم اکنون ۱۶ تن در بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب بستری هستند و مجموعه اقدام های منجر به کنترل و کاهش بیماری کرونا شود.

او گفت: از مردم درخواست می کنم به دلیل حفظ سلامت خود و به خطر نینداختن سلامت بقیه موارد بهداشتی و دستورالعمل ها و محدودیت ها را رعایت کنند.

هم اکنون شهرستان های کرمانشاه، کنگاور، سنقر و کلیایی، سرپل ذهاب، هرسین، جوانرود و صحنه در وضعیت قرمز قرار دارند و شهرستان‌های اسلام آبادغرب، پاوه، ثلاث باباجانی، روانسر، قصرشیرین و گیلانغرب در وضعیت نارنجی هستند و شهرستان دالاهو نیز در وضعیت زرد است.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...