فیلم تعدیل کردستان در برزیل درخشید


فیلم تعدیل کردستان در برزیل درخشید

سنندج - ایرنا - فیلم کوتاه تعدیل به نویسندگی و کارگردانی کیوان سروری از تولیدات حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان جایزه ویژه جشنواره BIMIFF برزیل را از آن خود کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، این جشنواره پنجم تا پانزدهم نوامبر در شهر ریو دو ژانیر برزیل با حضور فیلم‌هایی از سراسر جهان، بصورت آنلاین برگزار شد که کیوان سروری کارگردان فیلم کوتاه تعدیل به تهیه کنندگی حوزه هنری توانست جایزه بخش ویژه کارگردان خوش فکر این دوره را ازآن خود کند.

این فیلم پیش از این عنوان توانسته بود،جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره قبرس، جایزه ویژه جشنواره هندوستان و جایزه بهترین فیلم جشنواره بهشتی تهران را از آن خود کند

فیلم کوتاه تعدیل با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در مورد ۲ دوست و همکار است که یک اتفاق آنها را در موقعیت عجیبی قرار می دهد.

کیوان سروری متولد سال ۱۳۶۸ سنندج دانشجوی کارشناسی سینما است و از سال ۱۳۸۷ فیلمسازی را شروع کرده و تاکنون چهار فیلم کوتاه و سه مستند کوتاه ساخته است.

اولین فیلم کوتاه او با عنوان"جنگ یا صلح" توانست علاوه بر حضور در جشنواره فیلم کوتاه تهران در سال ۱۳۹۲، جشنواره فیلم کوتاه حسنات اصفهان؛ "نماز و کار همدان و چندین جشنواره داخلی دیگر جوایزی را نیز کسب کند.

حضور در ۴۰ جشنواره‌خارجی از جمله ایتالیا؛ اسپانیا، بلغارستان،امریکا، استرالیا و هند و برنده لوح تقدیر در جشنواره‌های بلغارستان و استرالیا از دیگر موفقیت‌های این هنرمند محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل