متخلفان واحدهای صنفی در سرپل‌ذهاب به دستگاه قضا معرفی می‌شوند


متخلفان واحدهای صنفی در سرپل‌ذهاب به دستگاه قضا معرفی می‌شوند

قصرشیرین- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سرپل ذهاب گفت: وضعیت این شهرستان در خصوص بیماری کرونا قرمز و طبق مصوبه ستاد ملی کرونا از امروز طبق اعمال محدودیت‌های کرونایی تمامی اصناف و مشاغل غیرضروری تعطیل و متخلفان برای برخورد قانونی به دستگاه قضا معرفی می‌شوند.

یوسف نظری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی مشاغل گروه های شغلی ۲، سه و چهار از امروز به مدت ۲ هفته حق فعالیت ندارند و تنها مشاغل سطح یک شامل واحدهایی که عرضه مایحتاج عمومی را عهده دار هستند با رعایت پروتکل های بهداشتی حق فعالیت دارند و واحدهای متخلف ضمن پلمب و جریمه به دستنگاه قضا معرفی می شوند.

وی اظهار داشت: هیات رییسه اتاق اصناف، اتحادیه های لوازم خانگی، طلافروشان، پوشاک فروشان، بنگاه های معاملات ملکی و نمایشگاه، آرایشگران مردانه، زنانه، خیاطان، قنادان و اغذیه فروشان، عکاسان، مصالح فروشان تاکنون برای ریشه کنی این بیماری منحوس مشارکت لازم را داشته اند که قابل قدردانی است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سرپل ذهاب گفت: تیم های نظارتی در قالب گشت های مشترک به صورت روزانه صبح و عصر و تا پایان فعالیت روزانه اصناف در جهت اعتلای سلامت شهروندان فعال خواهند بود و متخلفان به محاکم قضایی معرفی خواهند شد.

نظری ادامه داد: در این راستا بیش از ۹۰ درصد واحدهای صنفی گروه ۲ و ۳ تعطیل هستند و تعداد آنها بیش از سه هزار و ۱۵۰ واحد صنفی است.

هم اکنون شهرستان های کرمانشاه، کنگاور، سنقر و کلیایی، سرپل ذهاب، هرسین، جوانرود و صحنه در وضعیت قرمز قرار دارند و شهرستان‌های اسلام آبادغرب، پاوه، ثلاث باباجانی، روانسر، قصرشیرین و گیلانغرب در وضعیت نارنجی هستند و درشهرستان دالاهو نیز وضعیت زرد است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...