کنترل مبادی ورودی شهرستان گناوه فعال شد


کنترل مبادی ورودی شهرستان گناوه فعال شد

گناوه - ایرنا - همزمان با آغاز طرح محدودیت‌های جدید کرونایی در سراسر کشور از اول آذرماه، کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان گناوه با استقرار نیروی انتظامی در آیینی با حضور مسئولان فعال شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار گناوه در حاشیه اجرای این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: به منظور اجرای مطلوب ابلاغیه محدودیت‌های جدید کرونا در این شهرستان، جلسات ستاد هماهنگی با حضور مسئولان مربوطه تشکیل و طبق ضوابط مقررات از یکم آذر اعمال شده‌است.

غلامرضا مهرجو افزود: در این ارتباط سه کارگروه شامل تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشاغل ۱ و ۲، گروه‌های ۳ و ۴ و تدارکات و پشتیبانی کنترل مبادی ورودی و خروجی را برعهده دارند.

وی اظهار کرد: در اجرای طرح اعمال محدودیت‌ها، ورودی به شهر گناوه از سمت میدان امام علی (ع) و خروجی از سمت میدان بسیج پیش‌بینی شده‌است.

مهرجو افزود: شهروندان در تردد درون شهرستانی مشکلی ندارد اما انتظار داریم ترددها کمتر صورت گیرد.

وی گفت: تردد خودروها با پلاک غیربومی به شهر ممنوع است و شهروندانی که پلاک‌ خودرو آنان مربوط به گناوه نیست با کارت ملی و یا بیمه‌نامه می‌توانند عبور کنند و کارمندان نیز باید نامه داشته باشند.

فرماندار گناوه بیان کرد: امیدواریم در اجرای طرح جدید محدودیت‌ها، با همکاری صمیمانه مردم و تلاش دستگاه‌های اجرایی، زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح کشور و این شهرستان قطع شود و فشارها بر کادر درمانی کاهش یابد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس