محدودیت‌های کرونایی چاپخانه‌ها ومطبوعاتی‌های بوشهر را شامل نمی‌شود


محدودیت‌های کرونایی چاپخانه‌ها ومطبوعاتی‌های بوشهر را شامل نمی‌شود

بوشهر-ایرنا- معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: کیوسک‌های مطبوعاتی و چاپخانه‌های این استان به عنوان واحدهای تابعه رسانه‌ها در رده اصناف گروه یک قرار می‌گیرند و فعالیت‌ آنها محدودیتی ندارد.

آنیتا مظفری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: چاپخانه‌ها یکی از حلقه‌های فرآیند چاپ نشریه‌ها هستند بنابراین به عنوان واحدهای تابعه نشریات محسوب می‌شوند و فعالیت ۱۳۰ چاپخانه دیجیتال فعال در این استان مانعی ندارد.

وی افزود: همچنین ۶ دکه عرضه مطبوعات نیز در شهر بوشهر فعال است که به عنوان واحد عرضه نشریات مشمول محدودیت ۲ هفته‌ای فعالیت اصناف نمی‌شوند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: در زمان حاضر ۵۴ نشریه چاپی، ۶۳ پایگاه خبری، پنج نشریه دیجیتال و ۵۰ نمایندگی مطبوعات سراسری در استان بوشهر فعالیت می‌کنند.

بر اساس اطلاعیه شماره ۱ کمیته امنیتی، اجتماعی، و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و اعلام کلیات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهرهای کشور، امور مربوط به رسانه‌های مکتوب، برخط و مشاغل مشابه در رده مشاغل گروه ۱ محسوب شده‌است که در هیچ یک از وضعیت‌های سه گانه تعطیل نمی‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...