برگزاری مراسم تجمعی در شهرستان نیر محدود شد


برگزاری مراسم تجمعی در شهرستان نیر محدود شد

اردبیل - ایرنا - سرپرست فرمانداری نیر از محدودتر شدن برگزاری مراسم تجمعی از جمله حضور مردم در آرامستان‌های منطقه خبر داد.

به گزارش ایرنا ، شجاع اقبالی روز شنبه در جلسه ستاد مدیریت کنترل بیماری کرونا با بیان اینکه مهم‌ترین عامل انتشار ویروس کرونا مشارکت در مراسم عمومی است، اظهارداشت: با تشکیل ستاد کرونا در مناطق روستایی از برگزاری عروسی و مجالس ترحیم پیشگیری شده و تخلفات در این زمینه به ستاد پیشگیری از کرونا گزارش خواهد شد.

وی به تشکیل پنج کمیته برای مقابله با بیماری کرونا در نیر اشاره کرد و افزود: شرح وظایف هر یک از کمیته‌های حمایت و قرنطینه خانگی ، رهگیری، آموزش همگانی ، پایش و نظارت و عملیاتی محلات مشخص شده و برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا آمارگیری از خانه‌ها به صورت محله به محله اجرا می‌شود.

وی به مردم توصیه کرد دستورالعمل‌های کرونا را جدی گرفته و از برگزاری مناسبات اجتماعی و تجمعات بویژه عروسی و مراسم عزا پرهیز و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

اقبالی گفت: ۴۱ پایگاه مقاومت بسیج در راستای مقابله با بیماری کرونا در این شهرستان در آماده‌باش بوده و به طرح آمارگیری کمک می‌کنند.

او افزود: قرارگاه‌های مقابله با کرونا در روستاهای شهرستان به ریاست دهیاران تشکیل شده و برنامه‌های مقابله با بیماری کرونا با جدیت دنبال می‌شود.

شهرستان نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو