معامله 4 میلیون و 219 هزار گواهی سپرده در بورس کالا


معامله 4 میلیون و 219 هزار گواهی سپرده در بورس کالا

ایران اکونومیست- در هفته پایانی آبان ماه 1399 معامله گران در بازار ابزارهای مالی بورس کالای ایران تعداد 4 میلیون و 219 هزار و 801 گواهی سپرده کالایی را بر پایه محصولات سکه طلا، کشمش سبز قلمی، زعفران نگین و پوشال، زیره سبز و پسته فندقی و بادامی دادوستد کردند که ارزش بیش از 2177 میلیارد و 333 میلیون ریال را در پی داشت که به دنبال آن، رشد 31 درصدی...

معامله 4 میلیون و 219 هزار گواهی سپرده در بورس کالا به نقل از «کالاخبر»؛ در جریان معاملات هفته گذشته تعداد یک میلیون و ۶۱۰ هزار گواهی سپرده سکه طلا به ارزش تقریبی ۱۹۲۹ میلیارد و ۸۸۳ میلیون ریال معامله شد.

در بخش معاملات زعفران نیز تعداد دو میلیون و ۴۹۰ هزار و ۴۸۲ گواهی سپرده زعفران نگین در دو سررسید انبار آبان ۱۳۹۹ و آبان ۱۴۰۰ خرید و فروش شد که ارزش این معاملات به حدود ۲۲۵ میلیارد و ۶۸۷ میلیون ریال افزایش یافت.

در نمادهای معملاتی گواهی سپرده زعفران پوشال برای تحویل در دو سررسید مشابه زعفران نگین نیز ۱۰۶ هزار و ۲۶۸ گواهی سپرده کالایی به ارزشی نزدیک به ۷.۴ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

در جریان معاملات هفته پایانی آبان ماه در مجموع تعداد ۸۴۲۷ گواهی سپرده پسته فندقی ۳۲-۳۰ و پسته بادامی ۳۰-۲۸ در حالی معامله شد که ارزش این تعداد گواهی سپرده معامله شده به ۱۲ میلیارد و ۱۲۶ میلیون ریال رسید.

حجم و ارزش معاملات گواهی سپرده زیره سبز نیز به ۲۸۸۹ گواهی مبتنی بر کالا به ارزشی بیش از ۱.۴۷ میلیارد ریال افزایش یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازار سرمایه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا