یکهزارو 328 کارت هوشمند رانندگان سیستان‌وبلوچستان غیرحضوری صادرشد


یکهزارو 328 کارت هوشمند رانندگان سیستان‌وبلوچستان غیرحضوری صادرشد

زاهدان- ایرنا- معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان‌وبلوچستان از صدور یکهزار و 328 کارت هوشمند رانندگان ناوگان باری و مسافری این استان به صورت غیرحضوری از اسفندماه سال گذشته تاکنون خبر داد.

تیمور باقری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بر اساس دستورالعمل سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کارت هوشمند رانندگان حمل ‌و نقل جاده‌ای کالا و مسافر از اسفند پارسال به صورت غیر حضوری تمدید می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین کارت هوشمند غیر حضوری صادر شده این مدت با یکهزار و ۱۶۲ کارت به ناوگان حمل و نقل عمومی بار سیستان‌وبلوچستان اختصاص دارد، افزود: با توجه به شرایط پیش‌آمده و حساسیت و اثرگذاری حوزه حمل ‌و نقل، اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای و شاغلان این بخش همگام با سایر اقشار جامعه ملزم به رعایت دقیق پروتکل‌های مورد تائید وزارت بهداشت هستند.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان‌وبلوچستان تاکید کرد: رانندگان ناوگان بار و مسافری استان می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی WW.SMARTCARD.RMTO.IR نسبت به تمدید اعتبار کارت هوشمند اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اینک ۱۱ هزار و ۱۲۲ نفر راننده و ۹ هزار و ۲۱۵ دستگاه ناوگان باری و مسافری در حوزه زیر پوشش اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان‌وبلوچستان به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر