واکنش محسن مسلمان به شایعه باندبازی اش در پرسپولیس با مهدی طارمی + سند


محسن مسلمان ، بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: با طارمی که هم هم خانه بودم و همش با هم بودیم. نه کسی را آزار دادیم نه دردسر ایجاد کردیم. فکر می کنم ما چهار تا بهترین عملکرد را در تیم داشتیم. این چیزی بود که هواداران درست کرده بودند. اتفاق خاصی نیوفتاد. نه حاشیه ای نه مشکلی. نوشته واکنش محسن مسلمان به شایعه باندبازی اش در پرسپولیس با مهدی طارمی + سند...

واکنش محسن مسلمان به شایعه باندبازی اش در پرسپولیس با مهدی طارمی + سند

محسن مسلمان: با مهدی طارمی باند بودیم اما دردسر راه ننداختیم
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ | ۸:۰۰

واکنش محسن مسلمان به شایعه باندبازی اش در پرسپولیس با مهدی طارمی + سند

محسن مسلمان ، بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: با طارمی که هم هم خانه بودم و همش با هم بودیم. نه کسی را آزار دادیم نه دردسر ایجاد کردیم. فکر می کنم ما چهار تا بهترین عملکرد را در تیم داشتیم. این چیزی بود که هواداران درست کرده بودند. اتفاق خاصی نیوفتاد. نه حاشیه ای نه مشکلی.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن مسلمان ، ستاره پیشین پرسپولیس در خصوص برانکو اظهار داشت:

همه چی ما خوب بود. ایشان با هر بازیکنی یک جور بود. کسی را زیاد دوست نداشت. دوست داشتن فرشاد شوخی بود. فرشاد انگلیسی اش خوب بود و بچه های ما هیچ کسی زبانشان خوب نبود اگر هم بود دست و پا شکسته بود اما انگلیسی فرشاد فول بود و با آقای برانکو راحت صحبت می کرد. ما هم به شوخی می گفتیم پسر برانکو ولی او هم بهترین عملکرد را در تیم داشت. چون آقای برانکو با او زیاد شوخی می کرد دلیل نمی شد که آقای برانکو او را بازی می داد. فرشاد بهترین بازیکن تیم بود.

او درباره اینکه به او، کمال، فرشاد و طارمی گنگ تیم می گفتند، اظهار داشت:

این ربطی به گنگ ندارد. ما از بچگی با هم دوست بودیم. تیم ملی جوانان با کمال هم تیمی بودم. چهار سال تیم ملی امید با فرشاد هم تیمی بودم، با طارمی که هم هم خانه بودم و همش با هم بودیم. نه کسی را آزار دادیم نه دردسر ایجاد کردیم. فکر می کنم ما چهار تا بهترین عملکرد را در تیم داشتیم. این چیزی بود که هواداران درست کرده بودند. اتفاق خاصی نیوفتاد. نه حاشیه ای نه مشکلی.

وی افزود:

من آن سالی که با مهدی هم تیمی بودم، همان سال دربی ۴-۲. بهترین سال پرسپولیس بود و بهترین عملکرد را ما داشتیم. به نظر من مهدی بهترین بازیکن فعلی ایران است. بهتر از مهدی الان نداریم. شاید در این یکی دو سال اخیر بهترین بازیکن ایران باشد حتی می تواند بهترین بازیکن تاریخ ایران بشود.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه