لوئیس همیلتون و مسائلی که مانع پیوستن او به فراری شد


فرمول یک ایران – لوئیس همیلتون در مصاحبه ای توضیح داد که مذاکرات قبلی با فراری برای انتقالش به اسکودریا هرگز به سرانجام مشخصی نرسید؛ چرا که موضع دو طرف به هیچ وجه همسو نبود. در طی چند سال اخیر همیلتون هرگز علاقه خود به خودروساز مشهور مارانلو را پنهان نکرده است. در واقع حتی با خرید چند اتومبیل معروف کمپانی فراری، آشکارا این علاقه خود را نشان داد....

فرمول یک ایرانلوئیس همیلتون در مصاحبه ای توضیح داد که مذاکرات قبلی با فراری برای انتقالش به اسکودریا هرگز به سرانجام مشخصی نرسید؛ چرا که موضع دو طرف به هیچ وجه همسو نبود.

در طی چند سال اخیر همیلتون هرگز علاقه خود به خودروساز مشهور مارانلو را پنهان نکرده است. در واقع حتی با خرید چند اتومبیل معروف کمپانی فراری، آشکارا این علاقه خود را نشان داد. اما از طرفی هر وقت تیم فرمول یک این خودروساز پیشنهاد پوشیدن لباس قرمزش را به همیلتون می داد، راننده ی بریتانیایی هرگز گزینه های مطرح شده توسط فراری را قبول نمی کرد.

همیلتون در مصاحبه‌ای، در خصوص پیوستن به فراری گفت:

ما در این مورد صحبت کردیم، اما پس از بررسی و درک اینکه چه گزینه هایی روی میز است به برآورد خوبی نمی رسیدیم. آنها هرگز گزینه های مناسبی نبودند.

اما همیلتون این را نیز توضیح داد که در گذشته زمان بندی نیز عامل یا مانع مهمی برای جلوگیری از پیوستن او به فراری بود. در واقع، دقیقا زمانی وی قراردادش را با مرسدس تمدید می کرد، که اسکودریا فراری دو راننده ی ثابت در اختیار داشته و صندلی خالی برای پیوست همیلتون به این تیم وجود نداشت.

وی افزود:

مواضع ما با یکدیگر هرگز همسو نشد. من فکر می کنم زمان بندی نیز عامل مهمی بود و در آخر تمام این اتفاقات مانع همکاری ما با یک دیگر شد. در فصول اخیر قرارداد من با مرسدس، همیشه در سال هایی متفاوت از سایر رانندگان به اتمام می رسید. زمانی که من با مرسدس قرارداد داشتم، فراری همیشه یک صندلی خالی داشت؛ و زمانی که من قرار دادم با این تیم به اتمام می رسید، این فراری بود که دو راننده ی ثابت در اختیار داشت.

لوئیس همیلتون و مسائلی که مانع پیوستن او به فراری شدلوئیس همیلتون و مسائلی که مانع پیوستن او به فراری شد

لوییس همیلتون و لافراری سفارشی او

البته مسئله ی دیگری که فعلا به عنوان یک سوال باقی می ماند، این است که اگر قهرمان هفت دوره ی فرمول یک به فراری می رفت، آیا او از همان آزادی عملی که مرسدس به عنوان یک فعال اجتماعی، در خارج از پیست و در زندگی روزمره اش در اختیار او قرار می دهد، بهره مند می شد یا خیر؟

وقتی همیلتون مک لارن را برای پیوستن به مرسدس ترک کرد، داشتن آزادی عمل کامل در فعالیت های شخصی و اجتماعی، یکی از پیش شرط اصلی او در قراردادش با مرسدس بود.

لوئیس همیلتون در این باره گفت:

در مک لارن من رشد زیادی کردم اما آن ها انتظارات خاصی در مورد نحوه رفتار یک راننده فرمول یک داشتند و تمام این ها با این واقعیت که من همیشه یک فرد معترض به بی عدالتی ها و به دنبال برابری های اجتماعی بوده ام، در تضاد است.

قبل از امضای قرارداد با مرسدس، من گفتم:( ببینید، من با دیگر رانندگان کمی متفاوت هستم. بگذارید خودم باشم و اجازه دهید چیزهایی را تجربه کنم، زیرا باید بفهمم که هستم. اما در هر صورت، من به شما کمک می کنم تا نام تجاری و کسب و کار شما در دنیا به شکلی بهتر رشد کند.)

و این دقیقا همان اتفاقی بود که افتاد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟