سباستین فتل: فراری بیش‌تر از همه دلتنگ من خواهد شد


فرمول یک ایران – سباستین فتل که برای سه مسابقه پایانی خود با فراری آماده می شود، می گوید که مثل پایان یک رابطه بوده و فراری بیشتر از همه دلتنگ او خواهد شد. تیم فرمول یک فراری قبل از آغاز فصل اعلام کرد که قرارداد فتل با تیم تمدید نخواهد شد و چند روز بعد هم کارلوس ساینز را به عنوان جایگزین چهار دوره قهرمان جهان معرفی کرد. در طرف دیگر هم سباستین به...

فرمول یک ایرانسباستین فتل که برای سه مسابقه پایانی خود با فراری آماده می شود، می گوید که مثل پایان یک رابطه بوده و فراری بیشتر از همه دلتنگ او خواهد شد.

تیم فرمول یک فراری قبل از آغاز فصل اعلام کرد که قرارداد فتل با تیم تمدید نخواهد شد و چند روز بعد هم کارلوس ساینز را به عنوان جایگزین چهار دوره قهرمان جهان معرفی کرد.

در طرف دیگر هم سباستین به تیم فرمول یک استون مارتین پیوست که همان ریسینگ پوینت فعلی است و از فصل 2021 نامش تغییر خواهد کرد. فتل به کوریره دلا اسپورت گفت:

این دقیقاً مانند پایان یک رابطه خواهد بود. دلم برای افراد تیم تنگ خواهد شد، بدیهی است که فراری با الهام از مایکل شوماخر، افسانه ای بوده که از کودکی مرا مجذوب خود کرده است.

وقتی در یک تیم هستید می توانید در پشت صحنه اتفاقات را ببینید و با افراد آشنا شوید. فکر می کنم بیشتر از همه دل آنها برای من تنگ خواهد شد (می خندد)، اما خبر خوب این است که سال آینده برخی از آنها را می بینم، اگرچه در لباسی متفاوت هستم.

سباستین فتل درباره چالش حضور در استون مارتین گفت:

من فکر می کنم این یک چالش بزرگ خواهد بود. من باید از همه تیم و سرعت کار آن مطلع شوم تا به پیشرفت کارها کمک کنم.

آیا فتل می تواند زودتر از موعد از فراری خارج شده و به تیم جدیدش بپیوندد؟ اوتمار سافنور، مدیر تیم ریسینگ پوینت گفت:

تا پیش از [ژانویه]، سباستین با فراری قرارداد دارد و ما هنوز نپرسیده ایم که آیا ممکن است او را زودتر برای ما آزاد کنند یا خیر.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403