وقتیکه قدیمی ها، جوانان مدعی را در ترکیه آزار دادند


فرمول یک ایران – راس براون، مدیر ورزشی فرمول یک معتقد است که قدیمی های باتجربه توانستند در مسابقه ترکیه، جوانان مدعی مثل مکس ورشتپن و چارلز لکلرک را تحت فشار قرار دهند. مکس از تیم ردبول در این آخر هفته یکی از مدعیان پیروزی بود اما در مسابقه دو بار اسپین شد و راننده فراری نیز در رقابت با سرجیو پرز با اشتباه در دور پایانی، سکو را تقدیم هم تیمی اش...

فرمول یک ایران – راس براون، مدیر ورزشی فرمول یک معتقد است که قدیمی های باتجربه توانستند در مسابقه ترکیه، جوانان مدعی مثل مکس ورشتپن و چارلز لکلرک را تحت فشار قرار دهند.

مکس از تیم ردبول در این آخر هفته یکی از مدعیان پیروزی بود اما در مسابقه دو بار اسپین شد و راننده فراری نیز در رقابت با سرجیو پرز با اشتباه در دور پایانی، سکو را تقدیم هم تیمی اش کرد. راس براون نوشت:

آنچه که ما دیدیم، قدیمی هایی بودند که تجربه خود را نشان می دادند و جوانان مدعی که کمی بیشتر باید یاد بگیرند.

تماشای عملکرد سباستین در این آخر هفته بسیار جذاب بود، مردم خیلی سریع در مورد ورزشکارهایی که یک دوران افتی دارند، قضاوت می کنند و کارشان را تمام شده می دانند.

[مسابقه] یکشنبه استعداد عمیق او را به یاد ما آورد. او امسال کمی در سایه چارلز قرار داشته و پایان رابطه اش با فراری [اتفاق] آسانی نیست، بنابراین فکر می کنم مسابقه ترکیه برای او روز خوبی بود. او پا را اشتباه نگذاشت و وقتی فرصتی پیش آمد، آماده پرش بود.

در مقابل، رانندگان جوان تر – مانند چارلز و مکس – اشتباه کردند. آنها قبلاً چنین مسابقه ای را تجربه نکردند. یک چالش واقعی بود که تشخیص دهیم چطور لاستیک ها رفتار می کنند، و پس از ده یا بیست دور، پیش بینی کنیم که وضعیت آنها چطور خواهد بود – این جایی است که تجربه به وجود می آید.

اما این [مسابقه] یک نقطه مرجع دیگر در پایگاه داده و اطلاعات این رانندگان جوان است. اگر فردا یک مسابقه دیگر در ترکیه انجام دهیم، مطمئن هستم که بسیاری از آنها به طور متفاوتی با آن برخورد می کنند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط