پشت پرده عملکرد ضعیف پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات ؛ ابراهیم شکوری فاش کرد + سند


ابراهیم شکوری در خصوص آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت : وضعیت مالی باشگاه در ادامه بهتر خواهد شد ، شاهین طاهرخانی درخواست بند فسخ صد هزار دلاری داشت که برای ما قابل قبول نیست . نوشته پشت پرده عملکرد ضعیف پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات ؛ ابراهیم شکوری فاش کرد + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پشت پرده عملکرد ضعیف پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات ؛ ابراهیم شکوری فاش کرد + سند

ابراهیم شکوری : شاهین طاهرخانی درخواست بند فسخ صد هزار دلاری داشت
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | ۶:۳۰

پشت پرده عملکرد ضعیف پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات ؛ ابراهیم شکوری فاش کرد + سند

ابراهیم شکوری در خصوص آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت : وضعیت مالی باشگاه در ادامه بهتر خواهد شد ، شاهین طاهرخانی درخواست بند فسخ صد هزار دلاری داشت که برای ما قابل قبول نیست .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از پایان مهلت نقل و انتقالات فوتبال ایران ، باشگاه پرسپولیس نتوانست جانشینی برای شجاع خلیل زاده و نادری پیدا کند و باید با همان نفرات قبلی فصل خود را ادامه دهد . ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس صحبت هایی را انجام داد.

ابراهیم شکوری درباره آخرین وضعیت نقل‌ و انتقالات پرسپولیس اظهار کرد:

ما چهارشنبه، روز سختی داشتیم. با توجه به اینکه ٧ سهمیه لیگ برتری پرسپولیس تمام شده بود، امروز بین دو مورد خاص بودیم. بین عیسی آل‌کثیر که برای ما زحمات زیادی کشیده است و بازیکنی که خواسته‌های غیر معقول داشت گیر کرده بودیم. این بازیکن از طریق چهار و پنج مدیر برنامه‌ مختلف با ما مذاکره می‌کرد.

وی افزود:

حفظ برند پرسپولیس برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است. شاهین طاهرخانی درخواست قرارداد کمتر از ٣ سال را داشت و می‌خواست بندی در قراردادش باشد که هر زمانی که خواست با پرداخت ١٠٠ هزار دلار جدا بشود. این درخواست‌ها غیر معقول بود. بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید، باید بداند به چه جایگاهی وارد می‌شود. برند پرسپولیس جایگاه بسیار بزرگی است. اینکه ما بخواهیم با خواسته‌هایی در روز آخر نقل‌وانتقالات خودمان را به باشگاه تحمیل کنیم، مناسب نیست. شرایط طاهرخانی با شرایط ما همخوانی نداشت. امیدوارم عیسی آل‌کثیر هرچه زودتر شرایط بهتری پیدا کند. زمان همه چیز را مشخص می‌کند.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس همچنین گفت:

سعی می‌کنیم اگر بازیکن آزادی وجود داشت، جذب کنیم. ٧ سهمیه لیگ برتری ما تکمیل بود و اگر می‌خواستیم بازیکنی جذب کنیم، حتما باید یک نفر را از لیست خارج می‌کردیم. تیم ما در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، همین بازیکنان که داریم تیم را به فینال برده‌اند. ما از همین امروز با کادر فنی بادانش خودمان و بازیکنان پر قدرت، خودمان را برای بازی فینال آماده می‌کنیم و از هواداران هم می‌خواهم وارد مسائل حاشیه‌ای که بقیه تیم‌ها انجام می‌دهند، نشوند چون می‌خواهند تیم قهرمان ایران و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا را به چالش بکشند. قطعا تیم ما پتانسیل این را دارد که قهرمان آسیا شود.

در دیدستان هم ببینید .

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در