ثبت رکورد جدید تولید محصولات پلی‌اتیلن ترفتالات در پتروشیمی شهیدتندگویان


ثبت رکورد جدید تولید محصولات پلی‌اتیلن ترفتالات در پتروشیمی شهیدتندگویان

شرکت پتروشیمی شهیدتندگویان با اجرای پروژه‌های رفع تنگناهای تولید، آماده ثبت رکورد جدید تولید محصولات «پلی‌اتیلن ترفتالات» شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی شهیدتندگویان، این شرکت همسو با برنامه تولید پایدار، مطمئن و حداکثری ابلاغی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس آماده تولید حداکثری شده است.

بر این اساس، در هفت ماه نخست امسال و با وجود اجرای یکی از بزرگترین پروژه‌های تعمیرات و رفع گلوگاه‌های تولید، ۷۰۰ هزار تن محصول در پتروشیمی شهید تندگویان تولید شده است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال با توجه به اجرا نشدن برنامه تعمیراتی و برطرف کردن تنگناهای تولید در فاز دوم این مجتمع پتروشیمیایی با ثبت رکوردی تازه امکان تولید بالغ بر یک میلیون تن محصولات میانی و نهایی فراهم شود.

آبان‌ماه امسال با توجه به اجرای موفق پروژه تعمیراتی، بیش از ۱۰۰ درصد برنامه‌های تولید محقق شده و در چهار ماه پایانی سال هم پیش‌بینی بر تحقق بالغ بر ۱۰۰ درصدی برنامه‌های تولید از سوی پتروشیمی شهید تندگویان وجود دارد.

پتروشیمی شهیدتندگویان در کنار تولید پایدار و مستمر، برای تکمیل زنجیره ارزش و متنوع‌سازی سبد تولید از ابتدای امسال تاکنون به همت واحدهای پژوهش و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی اقدام به طراحی و تولید آزمایشی، نیمه‌صنعتی و تجاری چند گرید جدید کرده که عرضه این محصولات منجر به صرفه‌جویی ارزی و کاهش وابستگی کشور به محصولات وارداتی در شرایط جنگ اقتصادی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه پتروشیمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی