وعده جذاب دست راست گل محمدی به هواداران پرسپولیس درباره نقل و انتقالات + سند


حمید مطهری مربی و دستیار اول یحیی گل محمدی معتقد است که در پرسپولیس هدف فقط جذب بازیکن جدید نیست و بازیکنی جذب می شود که برای تیم مفید بوده و در حد و اندازه نام باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس باشد. نوشته وعده جذاب دست راست گل محمدی به هواداران پرسپولیس درباره نقل و انتقالات + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار...

وعده جذاب دست راست گل محمدی به هواداران پرسپولیس درباره نقل و انتقالات + سند

حمید مطهری : بازیکنی که ما می‌خواهیم جذب کنیم باید در حد و اندازه نام بزرگ پرسپولیس باشد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

وعده جذاب دست راست گل محمدی به هواداران پرسپولیس درباره نقل و انتقالات + سند

حمید مطهری مربی و دستیار اول یحیی گل محمدی معتقد است که در پرسپولیس هدف فقط جذب بازیکن جدید نیست و بازیکنی جذب می شود که برای تیم مفید بوده و در حد و اندازه نام باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، این باشگاه باید بازیکنی بگیرد که مشکلات سرخپوشان را برطرف کند.

حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضورش در این باشگاه اظهار داشت:

امروز آقای سمیعی در باشگاه حضور نداشت و من با آقای شکوری در مورد قراردادم صحبت کردم که نهایی و امضا شد. البته من قرارداد داشتم و امروز به توافق مالی رسیدیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد فرصت محدود نقل ‌و انتقالات باشگاه تصریح کرد:

در این روزها پیدا کردن بازیکن خیلی سخت است. ما گزینه‌های زیادی داشتیم، ولی با تیم‌های خود قرارداد داشتند و نمی‌شد کاری انجام داد. حفظ این بازیکنان، حق طبیعی باشگاه‌های‌شان بود.

وی ادامه داد:

بازیکنی که ما می‌خواهیم جذب کنیم باید در حد و اندازه نام بزرگ پرسپولیس باشد. ما به دنبال پر کردن لیست تیم نیستیم و خیلی دقیق و ریزبینانه،‌ لیگ را رصد می‌کنیم، ولی بازیکنی باید جذب تیم شود که مشکل پرسپولیس را حل کند. هواداران به کادر فنی اعتماد کنند، ولی در این برهه از زمان، کار سخت و دشوار است. البته هنوز چند ساعت به پایان فرصت نقل‌وانتقالات باقی مانده است و باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

مطهری گفت:

دوست ندارم نامی از بازیکنانی برده شود، ولی یکسری بازیکن خوب مدنظر بوده و هستند که باید صبر کرد و دید چه اتفاقی می‌افتد.

وی در مورد بازی روز شنبه تیمش مقابل تیم صنعت نفت آبادان گفت:

بازیکنان از لحاظ جسمی و روحی آماده این بازی هستند. بازی صنعت نفت را هم دیروز دیدیم و کسب پیروزی را به این تیم تبریک می‌گویم. امیدوارم مثل همیشه بتوانیم یک فوتبال قابل احترام ارائه کنیم و در کنارش نتیجه هم بگیریم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ادامه لیگ و مسابقات در شرایط کرونا اظهار داشت:

دعا می‌کنم از شر این بیماری و ویروس هر چه سریع‌تر خلاص شویم. تعطیلی هیچ کمکی در این شرایط نمی‌کند و فوتبال، شور و نشاط خوبی به مردم و جامعه می‌دهد. عدم تعطیلی در مجموع به سود فوتبال و همه است.

مطهری در مورد درگذشت محمود یاوری پیشکسوت فوتبال ایران هم گفت:‌

من این ضایعه را به جامعه ورزش ایران و خانواده ایشان تسلیت می‌گویم. من درس‌های زیادی از ایشان گرفتم. بازیکنان بزرگی مثل کریم باقری در تیم جوانان، زیر نظر ایشان رشد کردند. من درس‌های اخلاقی و فنی زیادی از مرحوم یاوری گرفتم و ایشان بهترین مربی من بود.

وی در مورد دلخوری یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس از مدیریت باشگاه گفت:

در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و همه دوستان با درک متقابل یکدیگر در حال زحمت کشیدن هستند. ناراحتی یحیی گل محمدی از مدیریت قبلی بود و نیاز نیست من دوباره در مورد آن صحبت کنم.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس