سنگ تمام فنایی برای حامد لک در پرسپولیس : بدون تیم ملی هم عملکرد عالی او ادامه دارد + ویدیو


داوود فنایی مربی دروازه‌بان های پرسپولیس در مقابل ساختمان باشگاه و پس از ثبت قراردادش، از حامد لک دفاع کرد و گفت که دعوت نشدن به تیم ملی در او تاثیر منفی نخواهد داشت. نوشته سنگ تمام فنایی برای حامد لک در پرسپولیس : بدون تیم ملی هم عملکرد عالی او ادامه دارد + ویدیو اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سنگ تمام فنایی برای حامد لک در پرسپولیس : بدون تیم ملی هم عملکرد عالی او ادامه دارد + ویدیو

داوود فنایی مربی پرسپولیس : دعوت نشدن لک به تیم ملی در روحیه اش تاثیر نمی گذارد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۸

سنگ تمام فنایی برای حامد لک در پرسپولیس : بدون تیم ملی هم عملکرد عالی او ادامه دارد + ویدیو

داوود فنایی مربی دروازه‌بان های پرسپولیس در مقابل ساختمان باشگاه و پس از ثبت قراردادش، از حامد لک دفاع کرد و گفت که دعوت نشدن به تیم ملی در او تاثیر منفی نخواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داوود فنایی مربی دروازه بان های پرسپولیس می‌گوید که دعوت نشدن لک به تیم ملی، تاثیر منفی در عملکرد او نخواهد گذاشت.

داوود فنایی مربی گلرهلی تیم پرسپولیس پس از جلسه در ساختمان این باشگاه در خصوص این جلسه تصریح کرد:

سلام و عرض و ادب دارم خدمت شما و همه بینندگان و شنوندگان. من یادم است روزی که میخواستیم قرارداد ببندیم به باشگاه پرسپولیس آمدم. الان هم آمدم یک کار اداری داشتیم راجع به قراردادهایمان به اضافه اینکه پاسپورتمان را باید عوض میکردیم و یک مقدار صحبت راجع به مسائل تیم و همین.

وی در مورد دعوت نشدن لک به تیم ملی گفت:

در روحیه اش که تاثیر نمی گذارد. ما همیشه که صحبت میکنیم نظر مربی تیم ملی برایمان همیشه شرط بوده و به نظرم بچه ها فقط باید کار کنند و ما باید تلاشمان را بکنیم. من فکر میکنم بازی در پرسپولیس کم از تیم ملی نیست. حامد هم باید کار کند و نظر مربی تیم ملی هم مهم است.

دروازه بان سابق پرسپولیس راجع به تغییرات مدیریتی اظهار داشت:

من فکر می کنم که با آمدن مدیریت جدید یک مقدار آن مشکلات برطرف میشوند. علیرغم اینکه در آن برهه متاسفانه یکی دوتا از بازیکنان را از دست دادیم، یک مقدار زمان را از دست دادیم. ما میتوانستیم بازیکنانی که جدا شدند را نگه داریم. خب به هرحال این اتفاق افتاد. آقای شکوری که از جنس فوتبال هستند و آقای سمیعی که دارند مشکلات را مرتفع میکنند. امیدوارم که به آنجا برسیم که به نفع باشگاه است.

داوود فنایی درباره وضعیت قراردادش گفت:

ما قراردادمان را همان موقع که آمدیم منعقد کردیم. مشکلی نداریم.

مربی گلرهای پرسپولیس راجع به وضعیت رادوشوویچ توضیح داد:

رادو یک سری مشکلات داشت و یک سری تعهدات بود که باشگاه باید عمل میکرد و بحث پاداش ها بود که دریافت کردند و خدا را شکر به ما ملحق شده. رادو دروازه بانی است که همیشه تمرین دارد. در کرواسی هم که بود ما رصد میکردیم تمریناتش را داشت. خداراشکر دروازه بان هایی که هستند همه خوبند.

او درباره نقش خود در اوج گیری لک گفت:

من کار خاصی نکردم. ما بعد از دربی که باختیم خیلی فشار رویمان بود. من اینجا جا دارد بگویم من تازه مربی نشدم که بخواهم با چهارتا انتقاد که میدانید فضای مجازی فضای جالبی نیست. هم خودم از فضای مجازی خیلی دوری میکنم، هم حامد و بچه های دیگر. ما اگر میخواهیم کار کنیم باید شب و روز کار کنیم و تمرکز داشته باشیم و همه هدفمان این باشد که پرسپولیس موفق باشد. همانطور که می دانید من ۱۳-۱۴ سال است مربی ام. اگر رزومه من را ببینند متوجه میشوند من کجا کار کردم و با چه کسانی کار کردم. بعضی وقت ها شما بعضی بازیکنان را انتخاب نمی کنی و کنار میگذاری و درست نیست بروند پشت مربی صحبت کنند. بهرحال یک سری اتفاقات افتاده در این چندوقت افتاده که ما تک تک آنها را از طریق قانونی پیگیری می کنیم. یکی از بحث ها بالا همین بود که خیلی ها به خودشان اجازه میدهند درباره همه چیز نظر بدهند، تهمت بزنند. من اگر تا الان حرفی نزدم بخاطر هواداران پرسپولیس بوده که اصلا دوست نداشتم تیم به حاشیه برود و همه تمرکزم را گذاشتم برای بازی های لیگ و فینال لیگ قهرمانان و انشالله وکلایمان این پیگیری ها را انجام می دهند.

فنایی در پاسخ به این سوال که آیا منظورش وحید قلیچ است، عنوان کرد:

در مورد شخص خاصی صحبت نمیکنم. خیلی اشخاص هستند در این مدتی که ما فعالیت می کردیم، به هرحال من هشت سال گلر این تیم بودم من را می شناسند که چطور به این تیم آمدم و چطور رفتم و ما یک سری بازیکنان را کنار می گذاریم و یک سری صحبت ها هست که از طریق قانونی پیگیری می کنیم.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها